17 / 💗

36 6 1
                                    


Sınıfa geldiğimizde beraber gelmemize şaşırmıştı jeongin, o yüzden hemen yanıma geldi.

Je; " Şimdi anlatıyorsun bütün her şeyi. Hadi. "

Ji; " Burda anlatamam, başka yere gitmemiz gerekecek. Hem şimdi nerdeyse zil çalacak. "

Je; " İyi, kötü bir şey olmamış galiba ağlamamışsın. Ama o ağlamış gibi. En azından biraz anlatsan nolurr "

Ji; " Olmaz. Sonra derste hoca bize kızar. Hadi yerinee "

Je; " Ya off. Çok inatcısınn "

Jeongine gülüp yerime geçtim. O sırada minhoya baktım, bana bakıyordu. Ona gülümsedim ve önüme döndüm.

Ders sıkıcıydı o yüzden dinlemek yerine, kafamı sıraya koyup bir şeyler düşünmeye başladım.

-Minho

Jisung dersi dinlemeyip kendi hayal dünyasındaydı. Bende ona bakıyordum, her baktığımda daha çok güzelleşiyordu. Gülümsüyordum ona baktıkça.

Galiba bunu jeongin farketmişti, bana dik dik bakıyordu.

-Jisung

Zilin çalmasıyla kafamı kaldırdım. Of boynum tutulmuş.

Jeongin bi anda yanımda belirince korktum tabi.

Ji; " Deli misin lan sen korktum "

Je; " Evet şimdi hepsini anlatıyorsun. Ve söyleyeceklerim var. Gel aşağıya inelim. "

Başımla onaylayıp aşağıya indik. Jeongin'in tepkisini çok merak ediyordum, o yüzden hızlıca bir yer bulup oturduk.

Je; " Anlat hadi. Çok meraklandımm "

Ji; " Bütün hepsini anlatacağım o yüzden sakin ol. Ya şimdi beni çağırdı ya bende geldim, ilk başta endişeli gözüküyordu. Ben nolduğunu sorduğumda ilk başta özür diledi, sonra da.. Bütün yaptığı herşeyin yalan olduğunu söyledi. Hyunjin den 'Şuanda hoşlandığı kişiye' kadar. Hepsi yalanmış, üstüne en şok edici şey.. Benden hoşlanıyormu- "

Je; " NEY NASIL "

J; " Sus da anlatayım. Bütün olanların yalan olmasına şaşkın şaşkın bakarken ağlamaya başladı, ve konuşmasına devam etti, beni affedebilecek misin tarzında bir şeyler söylemeye başladı. Ağlaması devam da etti, o yüzden bende şey.. ehe onu öpmüş olabilirim. "

Jeongin ağzı açık bir şekilde bana bakıyordu.
( (^O^) benzemiş mi?)

Je; " Jisung, sen mal mısın kardeşim benim. Abi neden öpesin çocuğu?? Doğru dürüst bir cevap bile vermeden öpmüşsün. Malsın aq sen. Sevgili misiniz bari "

Ji; " Eh, olabilir? Benimle çıkar mısın dedi bende.. Sevgilim dedim ona.. Oda tamam dedi öyleyiz diyebilirim.. Jeongin ağzıma sıcma tamam mı "

Je; " Jisung ben senin ağzına sıcam. Gel lan buraya sümüklü böcek! "

Ji; " Senin tarafından s'kilmeyi tercih etmiyorum canım. Kacıyım ben bi minhoma "

Arkama bakmadan kaçtım galiba kurtulmuştum. Minho'nun yanına gidecektim.
Onu görür görmez ona sesledim.

J; " Minho! "

Ona seslediğim gibi buraya baktı. Mutlu olmuştum. Tek mutluluk sebebimdi. (jeonginde var varos)

Direkt kucağına oturdum (bro) ve konuşmaya başladık.

J; " Sevgilim fotoğraf çekinelim mii? "

Minho başını salladı ve telefonunu çıkardı. Arka planında ben vardım...

Kızarmamı saklayamamıştım.. Ve galiba beni fark etmişti.

M; " Bu resim bende bayadır var, senden gizli çekmiştim. Çok güzel çıkmamış mısın? Güzelim benim. "

J; " Sus be utandırıyorsun beni "

Minho gülümseyip yanağımı sıktı. Sonra da fotoğraf çekmeye başladı.

J; " Hey dur. Hani birlikte çekinecektik? "

M; " Bunlar benim galerimde kalacak, şimdi çekineceğiz. "

Ya yicem ben bunu çok tatlı.

Sonunda çekinmeye başlamıştık. Bunları da instagram'a atacaktık.

@/minlee_; @/Hanjiii_ 💗 My heart belongs to you

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@/minlee_; @/Hanjiii_ 💗 My heart belongs to you.

E son galiba?

Seungin yazıcam ben

Love is hard, minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin