Jisung
hayırlı olsun
ayrılmışsınızMinho
çok mu mutlusunJisung
evet
ama biliyorum ki
beni gene sevmeyeceksin
çünkü birini zaten seviyormuşsun
şansımı deniyorum sadeceMinho
birinden hoşlanıyormuşum?
kim söyledi sana ki inanmışsın
hyunjin mi söylediJisung
başka kim olabilir minhoMinho
ah cidden
sus artık jisungJisung
emredersiniz başka bir arzunuz var mı efendim
mallaşma minhoMinho
jisung taşşak mı geçiyorsun benle ya
kes yaJisung
böyle olmaya devam ettiğin sürece bende devam edeceğim
anladın mı
Görüldü.Minho'ya böyle davranmak hoşuma gidiyordu, çünkü onu sinir ediyordum.
Ama hala aklım jeongindeydi çünkü anlattıklarının yalan olması biraz üzmüştü beni. Ona yardımcı olmak yerine onu onaylıyordum sadece, inandığım için.
Okulda
Bu sefer cidden ne yapacağımı bilmiyordum çünkü hyunjinin söyledikleri aklımdaydı hala. Yeni birini seviyordu ve ona ulaşmam daha da zorlanıyordu.
Sadece neden ondan vaz geçemiyorum,
Neden kalbim buna izin vermiyordu?
Neden acı çekmemi istiyorum ki,
Bunun neresini hak ettim?Kalbim bir an ondan hoşlanmayı durdursa, rahatlayacağım fakat yapmıyor.
Onun gözlerini, gülüşünü, sesini, dudaklarını, ellerini, bacaklarını, saçını, yanaklarını, elmacık kemikleri, davranışlarını, tarzını, sevdiği şeyleri, kedileri sevmesini, kokusunu seviyorum.
Kalbim seviyor.
Sevmeyi durduramıyor.
Okulda pek mutlu değildim, jeongin de bunun farkındaydı. Bu yüzden seungmin ile değil de, benimle takılmıştı.
Jeongin beni tek önemseyen kişi. Onu cidden bırakmak istemiyorum.
Beni bıraksın da istemiyorum.
Benden sıkılırsa, sevmezse beni ne yaparım ben?
Düşünemiyorum
Düşünmek istemiyorum.
Je; " Şimdi daha iyi misin? Canın baya sıkkın duruyorda. Noldu gene anlatır mısın "
Ji; " Hiç, öylesine. Her zamanki gibi minho konu. Sadece neden? Onu sevdiğimi biliyor ve bile bile başkalarından hoşlanıyor hatta çıkıyor, sevgili oluyor. Neden benle de değil ki? Benle olsa ne kadar mutlu olur ama olmuyor. Cidden jeongin neden neden benle değil neden.. "
Kendimi tutamamıştım. Ağlamaya başlayınca jeongin bana sarıldı. Sırtımı sıvazladı ve rahatlamamı sağlamaya çalıştı. Çok ağır ağlıyordum, bu yüzden biraz o pozisyonda kaldık. Sarılmak hoşuma gidiyordu. Rahatlıyordum.
Je; " Lütfen ağlama hanjim. O seni hak etmiyor. Acı çekmeni hak etmiyor. Sakin ol.. Sakin ol. "
Ji; " Teşekkür ederim jeongin. Yanımda olduğun için, bana destek verdiğin için. Seni seviyorum jeongin. "
Je; " Bende seni hanjim. Bende seni. "
minhoyu dövelim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love is hard, minsung
FanfictionMinho; beni takip etmeyi bırak Jisung; seni mi takip ediyor muşum? Yan ship; Seungin [Texting]+[Düz yazı]