14 / Hepsi yalandı.

41 5 1
                                    

-Minho

Anlatmak gerekirse,

Hoşlandığım biri yoktu. Hyunjin sevgilim olmadı, hepsi yalandı. Açıkçası jisung'un beni bu kadar sevmesi çok garibime gidiyor. Neden mi?

Çünkü "sevgilim" diye tanıttığım biri olmasına rağmen bana yazmaya devam etti, vaz geçmedi.

Jisung'un böyle olması hoşuma gitse de, acı çekiyordu. Acı çekmesini istemiyordum.

Ne zaman söyleyeceğimi bilmiyorum fakat onu seviyorum. Ne zaman sevmeye başladığımı bilmiyorum, hatırlamıyorum. Sadece aklıma onun ne kadar tatlı olduğu geliyor. Hala beni seviyor mudur acaba? Bir an önce bu olayları bitirip onla çıkmak istiyorum. Onunla olmak istiyorum. Benim olmasını istiyorum. Onun saçlarını okşamak, kokusu içime çekmek, onunla bir yerlere gitmek, onu sevmek istiyorum.

Neden böyle davranıyorum, yani nasıl davranacağımı bilmiyorum. Onu seviyormuş gibi davranırsam çok belli olur, jisung beni sevmez belki.

Bugün okulda onların konuşmasına kulak misafiri oldum. Hepsini duydum, bu yüzden ne diyeceğimi bilmiyorum. Ondan özür dilemek istiyorum, her şey için. Beni asla hak etmiyor.. Benim gibi iğrenç birini hak etmiyor asla.

Bunları ona nasıl diyeceğim, nasıl anlatacağım?

Bilmiyorum,

Ne zaman yapacağımı, nasıl yapacağımı ve beni hala sevecek mi

bunları bilmiyorum.

O, benim için ağlıyordu..

Bütün cesaretimi toplayıp söylesem bile onun yüzüne bakamazdım o yüzden mesajla değil gerçek hayatta söylemem gerekiyor ona.

Jisung, seni cidden çok seviyorum..

Keşke söyleyebilsem.

-Jisung

Hala aklım minhodaydı.

Gözleri geliyordu aklıma, gülüşü, kokusu derken kendisi..

Hala anlamıyordum

Neden beni sevmiyor?
.
.
.

Minho
şey jisung
12.00 gibi çatıya gelebilir misin
bir şey konuşacağım seninle de

Jisung
ah tabi de
neden

Minho
önemli de
gelirsin dimi

Jisung
gelirim gelmesine de
niye bu kadar önemli ki

Minho
sen sadece gel tamam mı
bekliyor olacağım

Jisung
pekii
Görüldü.

Minhonun beni bir yere çağırmasını garip bulmuştum çünkü normalde böyle bir şey olmazdı.

Baya meraklanmıştım, niye diye çok merak ediyordum.

Hemen jeongine söyleyecektim.

Jisung
jEonginnn
minho beni yarın catıya çağırdı

Jeongin
Ne
ne ara
niçin
neden
nasıl

Jisung
bilmiyorum
önemli bir sey diyip geçiştirdi benide

Jeongin
çok merak ettim haa
neyse öptim seni
ben seungmin ile mesajlaşacağım
hihi

Jisung
Uuu ne güzel

Jeongin
dimii heh
Görüldü.

Jisung'un hiç bir fikri yok 'mk

Love is hard, minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin