16 / 'Sevgilim'

32 6 2
                                    


-Jisung

Minho'nun bu dediklerinden sonra sadece şok içerisindeydim. Hepsi.. Hepsi mi yalandı?

Hyunjinden şimdiki hoşlandığı kişiye kadar yalan mıydı yani? Ama nasıl.. Benim için mi yapmıştı hepsini? Ama neden..

Beni sevdiğini söyledi. Başından beri beni seviyor muydu yani? Neden söylemedi..

Onu affetmek istemiyordum ama onu çok seviyordum. Onu galiba affedecektim.

Neden bunu yaptığımı bilmiyorum fakat onun dudaklarında bir öpücük kondurdum.

Ağlamasını silmek, ona daha çok yaklaşmak istiyordum.

-Minho

Beni öptüğünde daha çok yakınıma gelmişti. Belini tuttum, bana daha çok yakın olmasını sağladım. Daha önce tuttuğum beli tekrar tutuyordum. Beli cidden inceydi.

M; " Bu bir evet mi? Affettin mi beni? Biliyorum çok aptaldım. Seni üzdüğüm için üzgün- "

J; " Anladım üzgünsün, ama yeter ulan üzgünüm üzgünüm anladım ya "

M; " Haha çok tatlısın. "

Utandığını görmek çok güzeldi.

J; " Ya sus be. İyi de şimdi ben jeongine ne diyeceğim? Affettim desem ağzıma eder- "

M; " Ben söylerim istersen. Ağzıma eder ama neyse hadi. "

J; " Evet o potansiyel var onda. Bide öptüğümü öğrenirse daha beter olurum. Senden nefret ediyor olabilir belki ama neyse "

M; " Herkes benden nefret ediyor zaten alıştım. "

J; " Ben seni seviyorum ama unutma. "

M; " Peki jisung,eh..benimle çıkar mısın..?

Jisung'un gözleri büyümüş halde bana bakıyordu, şok olduğunu çok belli idi. Bende utanmıştım bana öyle baktığı için.

M; " Bana o gözlerle bakma.. Evet mi hayır mı "

Derin bir nefes aldı jisung, ondan sonra konuştu.

J; " Sence belli değil mi, Sevgilim? "

Sevgilim dediği an kalbim küt küt atmaya başladı, gülümsememi tutamadım.

Cidden sevdiğim insanla sevgiliydim, ona açılmıştım, oda beni kabul etmişti.

Hayallerimi yaşıyordum.

-Jisung

Artık minho ile sevgiliydim, sevdiğim çocuk ile yani. Eğer ilk başta da böyle olacağını bilseydim, cidden devam eder miydim acaba diyorum.

Ama sıkıntı şu anda bu değil, jeongine ne diyeceğimde. 'Biz sevgiliyiz artık' dersem 'Ne nasıl diye bütün gün beni sorgulardı. Hem niye affettin derdi, hemde niye öptün onu derdi. Ah şimdi ne yapacağım. Of off jisung of


jeongin; 👁👄👁
jeongin;ne anladım simdi ben 'mk

Love is hard, minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin