Dediğim gibi, jeongini beklemeye devam ettim.
Bir türlü gelmiyordu. En sonunda yazmaya karar verdim.Jisung
jeonginnnnnnnnnnn
nerdesinnnnnJeongin
ben gelmeyeceğim hanji
bugün bi hasta oldum da
yarın gelirimJisung
yaa geçmiş olsun
çabuk iyileşşşTelefonu cebime atıp sınıftan çıktım.
Bir şey fark ettim ki biri beni izliyordu, ben telefonla yazışırken bile izliyordu.Evet bu Minho'idi.
Neden beni izlediğini sorgulamadan sınıftan çıkıp koridorda yürümeye başladım.
Jeongin olmadan çok sıkılırdım ne yapacağımı düşünüyordum.
Sonra sınıfa geri döndüm.
Yerime geçip minho'nun paylaştıklarına baktım. Yeni bir şey paylaşmıştı.
@/minlee_; @/hwangjin' 🤍
Ah cidden bunu ss alıp hyunjini kaldırabilirim ama böyle kalsın. Zaten bende baya var.
Galerim nerdeyse full jeongin ve minho olabilir. Onları çok seviyorum.
Keşke minho'da beni sevse.
Ders başlamak üzere idi. Telefonu kapatıp sıranın altına koydum.
Ders bitince dışarı çıktım. Hava çok güzeldi. Fotoğrafını çekeyim dedim ama telefonumu getirmemiştim kendimle.
Sınıfta çıkıp geri almak istemiyordum o yüzden orada oturup manzarayı izlemeye başladım.
Bir kaç ders böyle geçti ve kantine indim. Karnım açıkmıştı.
Katine indiğimde hyunjin ile minho sıradaydı.
Onlara fark ettirmemeye çalıştım ama beni gördüler.
Hyunjin Minho'ya bir şeyler söyleyip sıradan çıktı.
Bu tarafa doğru geliyordu, ben çaktırmadan nereye gittiğini anlamaya çalışıyordum ama evet tam anlamıyla bu tarafa geliyordu.
Kafamı çevirdim, başka yöne baktım, sonra "Hey Jisung!" sesine döndüm. Evet bu Hyunjin'in sesiydi.
Döndüğümde elini omzuma attı ve konuşmaya başladı.
H; " Naber sürtük "
J; " Bana sürtük deme. Bir adım var. "
H; " Tamam bay jisung. Niye vaz geçmiyorsun sevgilimden. Cevapla. "
J; " Ah cidden. Bunun için miydi? Siz sevgili olmadan da seviyordum onu, şimdide seviyorum. Oldu mu? "
Bunları söylediğimde beni ciddiye almamış gibiydi,
H; " Yalanlarını kendine sakla jisung. Onu sevmiyorsun bile, bana inadın var diye dimi? Biliyordum. "
Herkesin arasında yakamı tutup konuşmasına devam etti.
H; " Beni sinirlendiriyorsun. Bilerek yapıyorsun dimi. İnadın var bana- "
O sırada minho geldi ve hyunjin'in elini tuttu.
M; " Yapma. "
H; " İyi tamam. Bu son karşılaşmamız olmayacak jisung. Gözüm üzerinde. "
Arkadan onlara baktığımda, sanki Minho, hyunjine kızmış gibiydi.
Eh???
Ah cidden jeongin olmayınca ne yaşıyorum ben.
.
.
.Jisung
jeOnginnnnn
Jeonginnnnnnnnn
jeornnnnn
heonggggg
aaaaaaaaaaa
waaaaaaaaJeongin
noldu
niye waa'lıyonJisung
anlatacaklarım varrrJeongin
neymişJisung
ya simdi ben okula geldiğimde senle yazışırken minho bana bakıyordu sonra işte biraz zaman geçti acıktım bende kantine indim ben hyunjin ve minho da oradaydı ikiside sıradaydı sonra işte bana bakmaya başladı hyunjin sonrada yanıma geldi, falan konuştu uzak dur sevgilimden diye sonra yakamı tuttu herkesin içinde sonra daaa minho geldi dur dedi ay aşk adamımJeongin
Jisung
sen malsın
ama minhoyaJisung
biliyorum
sende bul bi taneJeongin
sana söylemeyi unuttum ya
ben birinden hoşlanıyorum zaten
eheJisung
NEEE
KİMMMMJeongin
eh işte şey
karşı sınıftaki çocukJisung
LAN
O MUJeongin
evet o..kim olduğunu bende bilmiyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love is hard, minsung
FanficMinho; beni takip etmeyi bırak Jisung; seni mi takip ediyor muşum? Yan ship; Seungin [Texting]+[Düz yazı]