Έβαλα το σημειωματάριο και το κινητό μου στην τσάντα και βγήκα από το σπίτι. Έβαλα τα ακουστικά μου και περπατούσα στις μαγεύτηκες αυτές γειτονιές. Σταμάτησα στο γωνιακό καφέ λίγο πιο κάτω από το διαμέρισμα μου για τον καθιερωμένο καφέ μου. Μπήκα μέσα και ο Andre μου χάρισε ένα χαμόγελο.
An: Bonjour!
Πήγα κοντά του, και στερέωσα το σώμα μου στον ψηλό πάγκο που έπαιρναν παραγγελίες.
An: Το κλασικό;
Κούνησα θετικά το κεφάλι μου.
Y/n: σήμερα έχω παρουσίαση. Είμαι αγχωμένη.
Μου γύρισε την πλάτη και ξεκίνησε με γρήγορες κινήσεις να φτιάχνει τον καφέ μου.
An: Θες να έρθω μαζί σου; Τελειώνω όπου νανε..
Συνέχισε να μου μιλάει χωρίς να αφήνει την δουλειά του. Κοίταζα την πλάτη του καθώς περίμενα με ανυπομονησία να τελειώσει το αριστούργημα του.
Y/n: μπα, νομίζω θα τα καταφέρω. Άλλωστε θα θες να ξεκουραστείς.
Έκλεισε το καπάκι του ζεστού καφέ και γύρισε επιτέλους να με κοιτάξει. Τα ανοιχτά κάστανα μαλλιά του έπεφταν άχαρα περνω στο καλοσχηματισμένο του πρόσωπο και τα καταπράσινα μάτια του γλυκοκοίταζαν τα δικά μου.
O Andre ήταν από του πρώτους ανθρώπους που γνώρισα με το που ήρθα στην Γαλλία. Πως άλλωστε να μην τον γνώριζα; Το καφέ του είναι κυριολεκτικά δυο λεπτά με τα πόδια από το σπίτι μου. Και σαν λάτρης του καφέ η γνωριμία μας ήταν αναμενόμενη. Από την αρχή με βοήθησε παρά πολύ να προσαρμοστώ και στην αρχή ήταν υπέροχα ερχόταν στο σπίτι μου και παίζαμε επιτραπέζια ή μιλούσαμε για την ζωή ή τους αγαπημένους μας χαρακτήρες αλλά τώρα όλο αυτό λίγο άλλαξε. Ο Andre τελευταία τρέχει με το καφέ και εγώ με την σχολή δεν βρίσκουμε εύκολα χρόνο. Όμως όταν συναντιόμαστε πάντα είναι σαν να μην έχει αλλάξει τίποτα.
An: Θες τουλάχιστον να έρθω να σε πάρω; Μου λείπεις.
Χαμογέλασα.
Y/n: και εμένα... μπορούμε να βγούμε ή να πάμε σπίτι μου. Όπως πέρσι.
Είπα ενθουσιασμένα και αυτός κούνησε το κεφάλι του καταφατικά.
An: ωραία λοιπόν. Θα σε δω το απόγευμα.
Έκανα να βγάλω τα χρήματα για τον καφέ αλλά με σταμάτησε.
An: την επόμενη φορά.
Το μισώ όταν το κάνει αυτό. Ξέρω πως έχει οικονομικά προβλήματα.
YOU ARE READING
SεX Buddies
FanfictionJust sΕx. Nothing more nothing less. Μια νεαρή Μουσικός, αποφασίζει να σπουδάζει στο Παρίσι μουσική, παρά τις αντιρρήσεις των γονιών της. Στην πόλη του έρωτα, αρχίζει να βγαίνει από το καβούκι της και δίνει ευκαιρίες στην ανεμελιά των φοιτητικών τη...