Back to Paris.
Άνοιξα την ξύλινη πόρτα του διαμερίσματος μου, περιμένοντας να αντικρίσω την μητέρα μου. Προς έκπληξη μου δεν βρισκόταν πουθενά. Έβγαλα τα πράγματα μου από την βαλίτσα μου και ξεκίνησα να τα τακτοποιώ. Το κινητό μου άρχισε να βουίζει και πήγα προς την μεριά του. Το όνομα της μητέρας μου είχε εμφανιστεί στην οθόνη. Ξεροκατάπια για λίγο μέχρι που το σήκωσα.
Μ: Πως είσαι καλή μου;
Την άκουσα να μιλάει από την άλλη μεριά της γραμμής.
Y/n: Καλά είμαι μαμα, έμαθα πως ήρθες στο Παρίσι. Δεν ήρθες στο σπίτι;
Ρώτησα και περίμενα την απάντηση της. Μου ήταν πολύ παράξενο το γεγονός ότι πήγε να μείνει κάπου άλλου.
Μ: Ε ξέρεις μωρέ, δεν ήθελα να σε ξεβολεψω. Τι λες λοιπόν να συναντηθούμε; Απόψε είναι καλά;
Η φωνή της είναι διαφορετική. Κάτι την πιέζει. Για να θέλει να συναντηθούμε τόσο γρήγορα και μάλιστα απόψε κάτι έχει συμβεί.
Y/n: Ναι μπορείς να έρθεις από το σπίτι. Και φυσικά αν θέλεις μπορείς να μείνεις.
Μ: Τα λέμε λοιπόν απόψε.
Απάντησε και τερμάτησε την κλήση.
Είμαι σίγουρη πως κάτι έχει συμβεί αλλά δεν καταλαβαίνω αν είναι τόσο σοβαρό που θα με κάνει να ασχοληθώ ή θα είναι πάλι κάποιο καπρίτσιο την μητέρας μου.
Γενικά όταν πήρα την απόφαση να τα παρατήσω όλα και να έρθω να σπουδάσω μουσική στο Παρίσι η οικογένεια μου ήταν πολύ απογοητευμένοι με την απόφαση μου. Η μόνη που με στήριζε ήταν η αδελφή μου. Με την μητέρα έχω να επικοινωνήσω από τότε που έφυγα δηλαδή περίπου ενάμιση χρόνο.
Για να είναι εδώ ή κρύβεται ή δεν έχει άλλη επιλογή. Δεν θα ερχόταν ποτέ γιατί της έλειψα. Ποτέ δεν της έλειπα άρα δεν θα της λείψω και τώρα.
Με αυτές τις σκέψεις πήγα στην κουζίνα και ξεκίνησα τις ετοιμασίες για το δείπνο. Τουλάχιστον ας μην με πει αφιλόξενη.
Λίγη ώρα αργότερα το κουδούνι χτύπησε και έτρεξα να ανοίξω.Η όψη της μητέρας μου εμφανίστηκε στην είσοδο. Ήταν όπως ήταν πάντα. Καλοντυμένη καλοχτενισμένη με το έντονο κόκκινο κραγιόν στα χείλη της και τα αγαπημένα της σκουλαρίκια πέρλες να κρέμονται δεξιά και αριστερά. Μου έδωσε την τσαντα και το πανωφόρι της και έριξε ένα φευγαλέο ο βλέμμα στον χώρο.
Μη: Χμ. Λίγο μικρό δεν είναι; Νομίζω για τα χρήματα που σου στέλνουμε θα μπορούσες και καλύτερα.
YOU ARE READING
SεX Buddies
FanfictionJust sΕx. Nothing more nothing less. Μια νεαρή Μουσικός, αποφασίζει να σπουδάζει στο Παρίσι μουσική, παρά τις αντιρρήσεις των γονιών της. Στην πόλη του έρωτα, αρχίζει να βγαίνει από το καβούκι της και δίνει ευκαιρίες στην ανεμελιά των φοιτητικών τη...