🔞
Y/n: Σε παρακαλώ.Τον παρακάλεσα και χωρίς να πει κάτι με πήρε αγκαλιά και με πήγε στο δωμάτιο μου. Ανέβηκε πάνω μου και άρχισε να φιλάει τον λαιμό μου ξανά. Τοποθέτησε τα δάχτυλα μου στο μόριο του έξω από το παντελόνι, αυτή την φορά ήξερα τι να κάνω. Ξεκουμπωσα το παντελόνι του και κατέβασα το εσώρουχο του.
V: θες να δοκιμάσεις κάτι καινούριο;
Ρώτησε και εγώ κούνησα θετικά το κεφάλι μου. Με έβαλε να κάθησω στο πάτωμα και αυτός σηκώθηκε. Έφερε το μόριο του κοντά στο πρόσωπο μου.
V: άνοιξε το στόμα μικρή.
Τον κοίταξα παραξενευμένα.
Y/n: Τι;
Ρώτησα και μου έκανε νεύμα να ανοίξω. Χωρίς να το σκεφτώ άλλο έκανα ότι μου είπε. Άνοιξα το στόμα μου και έβαλε το μόριο του. Στην αρχή δεν ήξερα τι να κάνω αλλά στην συνέχεια άρχισε να κουνιέται μέσα στο στόμα μου. Μου άρπαξε τα μαλλιά και πλέον είχε τον πλήρη έλεγχο. Ένιωθα πως πνίγομαι αλλά είχε ωραία αίσθηση. Σε κάποια στιγμή σταμάτησε και ξανά ξάπλωσα στο κρεβάτι.
V: είσαι σίγουρη ότι θες να προχωρήσουμε;
Με ξανά ρώτησε ξαπλώνοντας δίπλα μου.
Y/n: Ναι.
Μου φίλησε πεταχτά στον λαιμό και έψαξε λίγο το παντελόνι που βρισκόταν στο πάτωμα. Έβγαλε ένα μικρο φακελάκι και το έσκισε με τα δόντια του.
Y/n: τι είναι αυτό;
Ρώτησα καθώς το τοποθετούσε αργά.
V: Προστασία.
Τον κοίταξα ξανά απορημένη.
Y/n: Προστασία;
Ρώτησα.
Ανέβηκε πάνω μου και το πρόσωπο του ήταν στην ίδια ευθεία με το δικό μου.
V: Σοβαρά δεν ξέρεις;
Κούνησα αρνητικά το κεφάλι μου και ψιλό κοκκινησα. Είχα ακούσει ότι χρειάζεσαι προστασία στο σεξ αλλά δεν ήξερα γιατί.
Μπήκε αργά μέσα μου και έβγαλα ένα επιφώνημα πόνου.
V: για να μην σε αφήσω έγκυο.
Γουρλωσα τα μάτια μου αλλά πριν προλάβω να αντιδράσω άρχισε να κουνιέται αργά μέσα μου. Δάγκωσα τα χείλη μου καθώς ο πόνος γινόταν απόλαυση και τον ένιωθα να κουνιέται όλο και πιο γρήγορα.
V: αν πονάς θελω να το ξε...
Πριν καν τελειώσει την φράση του ένωσα τα χείλη μας και τύλιξα τα χέρια μου γύρω από τον λαιμό του.
CZYTASZ
SεX Buddies
FanfictionJust sΕx. Nothing more nothing less. Μια νεαρή Μουσικός, αποφασίζει να σπουδάζει στο Παρίσι μουσική, παρά τις αντιρρήσεις των γονιών της. Στην πόλη του έρωτα, αρχίζει να βγαίνει από το καβούκι της και δίνει ευκαιρίες στην ανεμελιά των φοιτητικών τη...