Όλη μέρα σήμερα σκεφτόμουν το φιλί του Andre. Την υπόλοιπη νύχτα κάναμε τα συνηθισμένα μας, παίζαμε τρώγαμε γελούσαμε και χουχουλιαζαμε. Ο Andre είναι ένα απο τα comfort person μου.
Time skip.
Le: δηλαδή σε φέσωσε; Έτσι απλά;
Ρώτησε η Leslie από την άλλη μεριά της γραμμής.
Y/n: ναι...και ήταν ωραίο.
Είπα αλλάζοντας στάση στο κρεβάτι και μπουκώνοντας ξανά το στόμα μου με παγωτό.
Le: και μετά; Πες μου ότι συνεχίσατε...
Είπε ενθουσιασμένη.
Γέλασα μόνο που το άκουσα. Δεν θα το έκανα ποτέ αυτό και το ξέρεις πολύ καλά. Για να το κάνω αυτό πρέπει να είμαι πολύ σίγουρη για τον άλλο. Θελω την πρώτη φορά μου να είναι με κάποιον ξεχωριστό.
Y/n: φυσικά και όχι...
Την άκουσα να ξεφυσάει.
Le: το περίμενα...
Το κουδούνι μου χτύπησε και οριακά δεν πετάχτηκα από το κρεβάτι από την ταραχή μου.
Le: τι έγινε;!
Την άκουσα να λέει ενώ εγώ έψαχνα το τηλέφωνο που το είχα εκσφενδόνισει στο πάτωμα.
Y/n: κάποιος είναι στην πόρτα. Σε κλείνω.
Βρήκα το τηλέφωνο και το έκλεισα άρον-άρον. Άφησα το παγωτό στο κομοδίνο και έτρεξα στην πόρτα. Άνοιξα και είδα τον Taehyung μπροστά μου.
Y/n: εεε, τι κανείς εσυ εδώ;
Ρώτησα καθώς προσπαθούσα να σουλουπωθώ.
V: είχαμε πρόβα θυμάσαι;
Γουρλωσα τα μάτια μου και χαμογέλασα σχεδόν σαν να μην είχε συμβεί τίποτα.
Y/n: εεε, ναι φυσικά. Περνά.
Έκανα στην άκρη και πέρασε στο σπίτι μου. Τον έβλεπα που κοιτους τριγύρω προσπαθώντας να επεξεργαστεί τον χώρο.
Y/n: δώσε μου δυο λεπτά.
Κούνησε θετικά το κεφάλι και έτρεξα στο δωμάτιο μου να αλλάξω και να φτιάχτω λίγο. Όσο προλάβαινα φυσικά. Πέταξα πάνω μου ένα φόρεμα που ήταν και πιο εύκολο και έπιασα τα μαλλιά μου σε μια κοτσίδα. Καλύτερα. Πολύ καλύτερα.
Βγήκα στο σαλόνι και τον κοίταξα που είχε κάθησε στον καναπέ. Τα μάτια του έπεσαν στα μπούτια μου που φαινόντουσαν και χαμογέλασε.
V: έτοιμη;
Κούνησα θετικά το κεφάλι μου και κάθισα στο πιάνο. Παρόλο που προσπαθούσαμε να φτιάξουμε μαζί το τραγούδι εδώ και πολύ ώρα το μυαλό μου ήταν κολλημένο στον Andre. Στο ότι η Leslie έχει δίκιο και ότι αν δεν ξεκολλησω δεν θα κάνω ποτέ κανονική σχέση. Πατούσα λάθος πλήκτρα και ξεχνουσα συγχορδίες.
YOU ARE READING
SεX Buddies
FanfictionJust sΕx. Nothing more nothing less. Μια νεαρή Μουσικός, αποφασίζει να σπουδάζει στο Παρίσι μουσική, παρά τις αντιρρήσεις των γονιών της. Στην πόλη του έρωτα, αρχίζει να βγαίνει από το καβούκι της και δίνει ευκαιρίες στην ανεμελιά των φοιτητικών τη...