8. The beginning

44 5 0
                                    

Δεν είχα το κουράγιο να βγω από το σπίτι εδώ και μέρες ολόκληρες. Ένιωθα πως η ζωή μου δεν είχε πλέον νόημα. Καθόμουν στο πάτωμα δίπλα από το μεγάλο παράθυρο του σαλονιού μου και χάζευα ως συνήθως τις ζωές τον άλλων. Πήγαινα πάνω κάτω στον μεγάλο διάδρομο στο χωλ και από εκεί πίσω στο δωμάτιο. Πέφτοντας πάνω στο μαλακό στρώμα, με ξανά έπιαναν τα δάκρυα. Κατηγορούσα τον εαυτό μου για την αφέλεια και για το ποσό χαζά είχα φερθεί.

Με επισκέφτηκαν και η Leslie και ο Andre και ο Taehyung. Σε κανέναν τους δεν άνοιξα. Δεν είχα το κουράγιο. Χθες είχα μια επίσκεψη που δεν την περίμενα καθόλου. Αυτός ο εξυπνάκιας φίλος του Tae και της Leslie, ο Namjoon. Παραξενεύτηκα καθώς πάντα έχουμε την κόντρα μας. Με παρακάλεσε να του ανοίξω αλλά φυσικά αρνήθηκα. Προσπάθησε να μου μιλήσει, λέγοντας μου πως ο Piere πήρε το μάθημα του και ότι δεν θα με ξανά ενοχλήσει. Ότι το βίντεο διαγράφτηκε και όλα ήταν όπως πριν. Δεν πολύ έδωσα σημασία στα λεγόμενα του και κάθισα βαριεστημένα στο πιάνο μου. Άρχισα να παίζω μια θλιμμένη μελωδία που μόλις εμφανίστηκε στο κεφάλι μου μέχρι που η πόρτα σταμάτησε να χτυπάει πια.

Time skip.

Κοντεύει μια εβδομάδα από τότε που έχω να βγω από το σπίτι. Οι προμήθειες μου τελειώνουν και χάνω σημαντικά μαθήματα. Η κυρία Delon με ενημέρωσε πως αν δεν εμφανιστώ ακόμη μια μέρα, όχι μόνο θα διαγραφτώ από την λίστα για τους έξτρα βαθμούς αλλά θα χάσω και τον ήδη άριστο βαθμό μου.

Έπρεπε να το πάρω απόφαση πως σήμερα θα έπρεπε να γυρίσω στην καθημερινότητα και πάνω από όλα πίσω στα μαθήματα μου.

Έβαλα την τσαντα μου στον ώμο μου και βγήκα από το μικρό διαμέρισμα του τρίτου. Με την άκρη του ματιού μου μπορούσα να δω την ηλικιωμένη κυρία της απέναντι πολυκατοικίας να απολαμβάνει το τσάι της στο μπαλκόνι της χαζεύοντας με.

Μπήκα στο μέτρο και φόρεσα τα ακουστικά μου. Μέχρι στιγμής όλα καλά. Η καρδιά μου χτυπούσε ολοένα και πιο δυνατά καθώς έφτανα στο πανεπιστήμιο. Δεν θα άφηνα τον εαυτό μου να φανεί για άλλη μια φορά αδύναμη. Έφτιαξα την στάση σώματος μου και επικεντρώθηκα στην μουσική μου.

Όταν επιτέλους έφτασα. Άρχισα να περπατάω στους διαδρόμους ακόμα φορώντας τα ακουστικά στα αυτιά μου. Δεν ήθελα να ακούσω κάτι που θα με στεναχωρούσε περισσότερο καίω ήξερα πως θα είμαι το επίκεντρο σήμερα. Μπήκα στο μάθημα και αδιάφορα άνοιξα τος παρτιτούρες μου σημειώνοντας κάτι που σκέφτηκα στην διαδρομή.

SεX BuddiesWhere stories live. Discover now