Έχεις νιώσει ποτέ το συναίσθημα ότι δεν σε ευχαριστεί τίποτα πλέον; Ότι όλα θα είναι ίδια με χθες και ότι η μοίρα ή σε οτιδήποτε άλλο πιστεύεις να σε έχει παρατήσει;
Δεν είμαι τίποτα το σπουδαίο άλλα τουλάχιστον έχω νιώσει πολλά σπουδέα πράγματα. Παραδείγματος χάρη, όταν ακουμπάω τα πλήκτρα του πιάνου η ψυχή μου ταξιδεύει με πηγαίνει πίσω και μου ξυπνάει μνήμες που δεν τις έζησα εγώ αλλά κάποιος συνθέτης που έδωσε όλο του το είναι για να συνθέσει κάτι μαγικό.
Αυτή η γαλήνη που νιώθω όταν είμαι με το πιάνο μου δεν μπορεί να μου την χαρίσει κανένα άλλο συναίσθημα ούτε καν το συναίσθημα του έρωτα. Όλοι λένε πως ο έρωτας είναι το ανώτερο συναίσθημα που μπορεί να νιώσει ένας άνθρωπος. Ίσως όλοι αυτοί που το λένε δεν έχουν βρεθεί εγκεφαλικά άλλα και ψυχικά με κάτι το τόσο σπουδεο.
Le: Τι σκέφτεσαι πάλι;
Ξεροκατάπια και τα μάτια μου συναντήθηκαν με της Leslie.
Είχα αφαιρεθεί τελείως, είχα ξεχάσει μέχρι και που βρίσκομαι. Το να υπέρ-αναλύω τα πάντα είναι ένα από τα ελαττώματα μου. Τα μάτια της που πολλές φορές με ανατριχιάζουν για το ποσό γαλανά είναι τώρα εξερευνούσαν όλο το πρόσωπο μου περιμένοντας μια απάντηση.
Άνοιξα το στόμα μου αλλά δεν πρόλαβα να μιλήσω.
Καθ: Για την επόμενη φορά θέλω να εξασκηθείτε πάνω στο κομμάτι του Bach.
Ακούστηκε η φωνή της καθηγήτριας μας. Χαμογέλασα στην Leslie και άρχισα να μαζεύω βιαστικά τις παρτιτούρες.
Βγαίνοντας από την αίθουσα η Leslie έτρεξε χαρούμενα στους κολλητούς της. Μέχρι και σήμερα απορώ τι τους βρίσκει. Είναι ένα μάτσο γελοίοι. Ο Jimin ή ο ξανθός αγγελος όπως τον φωνάζει η Leslie είναι στο τμήμα χορού από ότι ξέρω αφιερώνεται στον σύγχρονο χορό. Έπειτα είναι ο Namjoon όπου σπουδάζει μαθηματικά δεν έρχεται πολύ συχνά στο πανεπιστήμιο μας αλλά όταν έρχεται η Leslie βγάζει αυτούς τους σπαστικους ηχούς και τον έχει συνεχώς στην αγκαλιά της. Και τέλος είναι ο Jin όπου σπουδάζει ιατρική. Το τμήμα των ιατρών είναι στον ίδιο χώρο με εμάς, πράγμα που μου φαίνεται γελοίο.
Na: Μπα μας έκανες την τιμή Y/n?
Είπε παιχνιδιάρικα ο Namjoon βάζοντας τα χέρια του στις τσέπες του.
Y/n: Είπα να κάνω την διαφορά σήμερα.
Απάντησα το ίδιο παιχνιδιάρικα έχοντας και λίγη ειρωνία στο ύφος μου.
ESTÁS LEYENDO
SεX Buddies
FanficJust sΕx. Nothing more nothing less. Μια νεαρή Μουσικός, αποφασίζει να σπουδάζει στο Παρίσι μουσική, παρά τις αντιρρήσεις των γονιών της. Στην πόλη του έρωτα, αρχίζει να βγαίνει από το καβούκι της και δίνει ευκαιρίες στην ανεμελιά των φοιτητικών τη...