Tesire öltöztem át. Tae azóta rám se néz. De valahogy örülök neki. Viszont most van ami miatt jobban aggódhatok.
Mindenki a terembe halad. Én a tömeg hátulján ballagok. Jungkook a kis őzike szemeivel keres. Kitűnök a nagy magas srácok közül végre és szemébe nézek.
A saját vágyaim nem hagynak békén. De úgy látom az ővé sem. Csillogó szemekkel néztünk egymáséba közben beállok a sorba. Ha nem lett volna önuralmam most a nyakába ugrottam volna és szana szét csókoltam volna.
Jungkook pov.
Az óra elkezdődött. Jimin epp bemelegít. Lassan már én is kezdek melegedni. Az a szemezés amikor bejött, azt hittem nem bírok magammal. Azok az ajkak azok a szemek. Olyan vonzó. Jimin mikor lehajolt, nyelnem kellett egyett. Uramisten. Add hogy erős maradjak.
Küszködnöm kellett magammal mert ha nem, kézen fogom és az irodámig vonszolom. Nem értem hogy Tae hogy a fenébe bírta türtőztetni hogy ne dugja meg. Olyan kis formássak. Egy nagyot sóhajtottam és kezdtem érezni hogy odalent problémák lesznek.
Jimin rám nézett. Szinte azonnal össze akadt tekintetünk. Elbűvölő. Olyan gyönyörű ez a fiú hogy ilyen szépét az ég nem áldott meg. Hozzá akarok érni. Meg akarom csókolni. Boldoggá akarom tenni. Nem bírom ezt tovább.
Jimin pov.
Az óra végén szinte rohanva hagytam el a termet. Csak ne lássam őt mert ráugrok. Nem szabad. Jimin nem lehet értsd meg vére. Felejtsd el őt. Nem lehet és kész. Parancsolj a vágyaidnak.
Mikor átöltöztem, álló farkam takargatva szaladtam ki az öltözőből. Muszály találnom valakit aki segít nekem. Körbe néztem a folyosón. Ő jó lesz. Ő elég nyomi.
-Héj te. - Szólok oda neki.
-Igen. - Néz rám mosolyogva.
-Velem jösz!
Parancsolom majd a mosdóba rángatom.
-Mint látod nem vagyok túl jó hejzetben szóval segíts.
-Mi? N-nem. - Dadog.
-Ha nem teszed tönkre teszem az életed. Leromlanak a jegyeid és nem lesz jövőd!
-Jól van. Megteszem. - Megy bele nagy nehezen. - Húzd le a gatyád. - Mondja félve.
-Ne parázz. Túl leszel rajta és ennyi.
Bíztatom. Csak tegye már meg. Bekapta hosszomat ami elég fura volt neki ezért hajába markoltam és én irányítottam. Mozgattam fejét ameddig meg nem rándúltam és szájába nem élveztem. Ezt a jelenetet baromira nem élveztem de muszály volt valamit tennem mert csak nem mászkálhattam álló farokkal. Hogy nézne már ki.
Miután össze szedtem magam kimentem a mosdóból és azt vettem észre hogy Jungkook egyre közeledik. Jaj ne. Nem kerülhetünk beszélgetésbe. Gyorsan vissza bújtam a mosdóba, viszont ő pontosan ide tart. Vagyis a fiú mosdó melletti tanári wcbe. Amint bement én kisurrantam és egyenesen a terembe szaladtam.
Tae már nem itt elöl ült. Sőt. Nem ült sehol. Pedig volt ma suliba. Hová lett?
-Tanárnő kérem. Taehyung hol van? - Kérdezem.
-Át kéreckedett másik osztályba.
-Mi? Mikor?
-Előző szünetben.
-Ohh. Értem.
Nem mindtha annyira érdekelt volna de azért mégis valamilyen bűntudatot éreztem. De miért? Nem is szerettem igazából. Nem tudom miért sajnálom őt. De nincs rá okom.
VOUS LISEZ
Tiltott vágyak
Roman d'amourJeon Jungkook új testnevelő tanár Jimin iskolájában. 22 évével a legfiatalabb tanár az egész intézményben. Mivel még új, nem ismeri annyira a diákjait. Mindössze 12 osztályt tanít majd, köztük Jiminéket is. 19 éves Jimin párja Taehyung aki egy agres...