Amikor felkeltem, ez a tündér már nem volt mellettem. Feltápászkodtam és nyújtóztam egyet. Körülnéztem és a konyhában láttam meg valamit majszolni. Bementem és látom hogy két pofára tömi a palacsintát, közben zsíros kicsi kezével keni össze a telefonját mert TikTokozik.
-Te mit csinálsz? - Kérdezem mosolyogva.
Rámnézett és mégcsak megszólalni sem tudott. Vagyis megpróbált de megállítottam.
-Ne ne ne. - Nevetek fel. - Előbb nyeld le.
Bólogat ártatlan szemekkel. Beállok a púlt mögé és megvárom amíg szépen megnyámnyogja a hatalmas falatát.
-Mi a fenét művelsz, te? - Mosolygok szélesen. Már majdnem nevetve.
-E-ezt itt találtam. - Mondja ártatlanúl és őzike szemekkel.
Kuncogtam.
-Éhes vagy picikém?
-Ez elfogyott. - Néz a tányérra.
-Legalább megetted az összes nutellát?
-Nem. - Néz az üvegbe. - Az alján maradt még egy pici.
Nevetnem kellett. Olyan édes istenem meghalok.
-Egész reggel a palacsintát tömted magadba?
-De olyan finom volt. Nem tudtam abba hagyni.
-De szívem. Marék számra? - Nevetek és mellé lépdelek. - Fájni fog a pocid. - Fogok állára.
-De finom volt. - Még mindig a kis ártatlan hangján beszél.
-A szádon....maradt egy kis nutella.
Lehunytam a szemem és lenyaltam szája sarkából majd egy rendes csókot is nyomtam ajkaira.
-Jungkook. - Enged el és megint cukin néz rám.
-Igen? - Mosolygok a látványra.
-Fáj a pocim. - Néz boci szemekkel.
Kuncognom kellett. Nem bírom. Annyira aranyos.
-Feküdj le a kanapéra. Hozok fájdalom csillapítót.
Bólint.
-Szereted a mesét? - Kérdezem megint közeledve felé.
-Jobban szeretem a te mesztelen tested nézni, mint a mesét. - Hajol egészen közel. - Csókolj meg. - Súgja már résnyire ajkaimtól.
Párnáink érintkeztek. Olyan gyengéden és élvezetteljesen csókoltam hogy elzsibbadjon a szája. Miután elváltunk még egy kicsit hatással volt rá a csókom, aztán kinyitotta a szemét és mélyen az enyémbe nézett.
-Már fel is izgúltam. - Mondta csábosan.
Mosolyogtam.
-Ne beszélj rá Jimin. A múltkorinak még van nyoma. Nem akarom hogy nagyon fájjon.
-És ha én azt akarom hogy fájjon? - Pimaszkodik a kis picúrom?
-Csinálhatom úgy is hogy fájjon de csinálhatom úgy is hogy ne a könnyeidet keljen törölgetni és a könyörgésedet hallgatni. - Továbbra sem másztam ki maszatos arcából. - Sokkal inkább azt szeretem ha örömödben sikítozol és nyögsz a karjaimban.
-Sikítozni és nyögni akarok a karjaidban. - Karolja át nyakamat két kezével.
-Előbb, gyógyúlj meg! - Mosolyogtam majd felkaptam és a kanapéra vittem.
Bekapcsoltam a tvt és egy kis nasit is hoztam neki. Az ölébe nyomtam a chipsel teli tálat és lehuppantam mellé.
-Mit nézünk? - Majszolja a nasiját.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Tiltott vágyak
RomanceJeon Jungkook új testnevelő tanár Jimin iskolájában. 22 évével a legfiatalabb tanár az egész intézményben. Mivel még új, nem ismeri annyira a diákjait. Mindössze 12 osztályt tanít majd, köztük Jiminéket is. 19 éves Jimin párja Taehyung aki egy agres...