Helló. Itt a kövi rész. Nincsen átolvasva ezért elnézést kérek a helyesírási hibákért de idővel átolvasom és ki lesznek javítva a hibák.
Jó olvasást. Puszi😘
A naplemente gyönyörű volt. És Jungkook is. Az arca...mintha ragyogott volna. Olyan szép. Ő egy csoda.
Haza fele úton, azon töprengtem...Jungkook miben jobb mint Tae? Az agressziót leszámítva. Bár válaszban nem részesültem.
-Jungkook...
-Mond. - Mosolyog.
-Te miben vagy jobb mint Tae?
Eléggé megleptem szegényt a kérdéssel. De próbált rá válaszolni.
-Hát öm....öm nem is tudom...
-Ne haragudj ha nagyon hirtelen ért.
-Nem, semmi baj. Csak...nem tudom hogy válaszoljam meg az a kérdést amire neked kell tudni a választ.
-Én csak pár okot tudok mondani mert még nem ismerlek, de te 1000 és 1 okot is tudnál.
Nevetett picit.
-Sokban hasonlítotok, például, mind a ketten izmosak vagytok, erősek, és mindkettőtökben ott van a védőösztön.
-Védőösztön? Taeban volt védőösztön?
-Volt. Nagyon sok embert bántott azért hogy ne piszkáljanak engem, mert meleg vagyok. És mert őt..... szerettem...
-Szeretted? - Kérdezi aranyosan.
-Hát....nem tudom. Nagyon agresszív volt velem. Sokszor engem is bántott. Fenyegetett. - Mesélem. - De....valamilyen szinten szeretett.....csak nem tudom hogy. - Hajtom le a fejem.
-Héj. - Emeli fel a fejem. - Te egy csodálatos ember vagy Jimin. Ha ő csak agresszióskodni tudott akkor nem ismert el téged eléggé. Túl jó voltál hozzá. - Nyugtatott.
-Köszönöm Jungkook.
-Ez a dolgom. Hogy boldognak lássalak.
-Na és szerinted? Miben vagy jobb nálla?
-Fogalmam sincs. - Nevetett kicsit.
-Na...gyerünk, fényezd magad egy kicsit. - Mosolygok.
-Hát ömm.... - Mosolyog. - Az biztos hogy kedvesebb vagyok, aranyosabb, jóképűbb. - Huzza ki magát. Elkuncogtam magam. - Tudok őszintén szeretni, magabiztosabb vagyok... - Állt meg egy percre. - És nem félek a szextől. - Pillantott rám egy másodpercre.
Megállt bennem a lélegzet is. Még a szó is belém fulladt. Teljesen semlegesültem abban a pillanatban, de még is, annyira kíváncsivá tett. Érdekelt hogy milyen érzés. Abban a percben betüzesedtem.
-És mondjak még valamit? - Kérdezi nagyon bátran és elszántan.
Ránéztem jelezve hogy mondhatja.
-Brutál jól csinálom. - Megint rámnézett.
Ebben a percen, annyira zavarban voltam mint még soha. Olyan szinten vörös volt az arcom, hogy a fejem majd' meggyulladt. A pillangókról ne is beszéljünk. Őrülten repkedtek.
Egy szó nem jött ki ajkaimon. De még csak egy sóhaj se. Olyan szinten lefagytam és zavarban voltam, hogy úgy éreztem kifolyok a székből. Helyettem is csak ő beszelt.
Kezét combomra tette és megsimította.
-Jimin.... - Szólított meg gyengéden. Ajkai mozgása már most életre keltette bennem a vágyat és a kíváncsiságot.
VOUS LISEZ
Tiltott vágyak
Roman d'amourJeon Jungkook új testnevelő tanár Jimin iskolájában. 22 évével a legfiatalabb tanár az egész intézményben. Mivel még új, nem ismeri annyira a diákjait. Mindössze 12 osztályt tanít majd, köztük Jiminéket is. 19 éves Jimin párja Taehyung aki egy agres...