12-G(ays)
[WhatsApp Grubu]chaeryeong:
Lan!!!
Yeni karıyı gördünüz müyuna:
Evet
Taş gibilia:
🧐🤨yuna:
Aşkım senden başkasını gözüm görmezbeomgyu:
Kimden bahsediyorsunuzsoobin:
Yeni edebiyat hocasısanha:
Sen görmedin mibeomgyu:
Hayırryujin:
Aşırı güzel biriyeji:
Evet
Baya iyi bir hocaymış sanırımkai:
Yeni genç bir hocamız daha oldubeomgyu:
Kaş yaşında kichaeryeong:
Sanırım 22beomgyu:
Adı nelia:
Miyeonbeomgyu:
Yeni edebiyat hocamız mı?sanha:
Evetbeomgyu:
Şansa bak dersimizde şu an edebiyat
Merak ettimsoobin:
Zil çaldı hadi gelbeomgyu:
Geliyom
görüldü·-•-·
Dışarıda oturduğum banktan kalkıp sınıfa ilerledim. Üst kata çıkarken merdivenlerde Taehyun'u gördüm. Yanında bir kadın vardı.
Ne konuşuyorlardı bilmiyorum ama kadın baya neşeliydi. Neden ki?
Merak ettim ne konuştuklarını. Yani Taehyunla beraber olup gülmesi tuhaf. O gıcık biri çünkü.
Daha fazla orada oyalanmayıp sınıfa geldim. Öğretmenler zili de çalarken sırama oturdum.
"Umarım güzel ders anlatıyordur." dedi Soobin.
"Sanki dinliyorsun?"
"Dinliyorum bi kere. Ben senin gibi değilim Kai."
Onlar küçük küçük atışırken çantamı aldım. İçinden Kore Edebiyatı defterimi, kitaplarımı çıkardım. Sınıfın kapısı açılınca sınıf sessizleşti.
"Herkese merhaba çocuklar!" Bu az önce gördüğüm kadındı. Taehyun'un yanında olan...
"Demek yeni edebiyatçı buy ha?" dedim. Ona selam verdikten sonra oturmamızı söyledi.
"Çok güzel değil mi?" diye sordu Soobin'in yanında oturan Sanha.
"Hayırdır Sanha?"
"Bir şey yok Kai, sakin."
İkisi arasında bakışlarım gidip gelirken Kai'ye yardımcı olmamız gerektiğini birkez daha kendime hatırlattım.
"Yoklama alacağım. Lütfen sessiz olur musunuz?"
"Siz isteğin köleniz oluruz." dedi sınıftan biri. Herkes gülüşürken ben yüzümü buruşturdum.
Hoca tam yoklamaya başlayacaktı ki sınıfımızın kapısı tıklandı ve açıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boy4Boy · TaeGyu
Fanfictionbeomgyu durmunuza cevap verdi: Allah'ım beni kör et Hasssss Yanlış attım hocam😆 »Text »Düz Yazı