𝟏𝟒

2K 239 515
                                    

Lütfen yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın♥️

·-•-·

Çalan kapıyla heyecanım ikiye katlandı. İçi terlemiş elimle kapıyı açtım. Taehyun karşımda siyahlar içinde duruyordu. Siyah ona gerçekten çok yakışıyordu. Serbestçe bıraktığı saçlarına feci derecede uyuyordu.

"Beni içeri almayacak mısın?" dedi.

Kapıyı tam bir şekilde açıp gelmesi için önünü açtım. Ayakkabılarını çıkarıp içeri girdi. Önceden geldiği için az çok biliyordu evimi. O oturma odasına giderken bende üstümdeki ayı desenli pijamamla peşinden gittim.

Okuldan döndüğüm gibi pijamalarımı giyerdim. Ve o beni hazırlıksız yakalamıştı. Bilseydim düzgün bir şeyler giyerdim...

Tekli koltuklardan birine oturacakken beni yanına çağırdı. "Burada otur."

Aslında böyle bir oyun oynadığım için hafif suçlu gibi hissediyordum. Süt dökmüş kedi gibi davranıyordum. Sanki birkaç saat önceki hırçın Beomgyu gitmiş gibiydi.

Onun yanına oturduğumda konuşmaya başladı.

"Sana sorduklarıma dürüstçe cevap ver."

Kafamla onu onayladım. Yüzüne çok bakamıyordum. Bakışlarım çoğunlukla kucağımdaki elimdeydi. Kendine gel Beomgyu!

"Karina gerçekten sevgilin miydi?" Canı sıkıla sıkıla sormuştu.

Ses çıkarmadan yine kafamla red ettim onu. Rahatlayarak nefesini dışarı verdi. Bu sefer benim merak ettiğim bir şey olduğu için ağzımı araladım.

"Peki sen?"

"Ben ne?"

"Gerçekten çıkıyor musunuz... Miyeon hocayla?"

Elini ensesine attı. "Hayır Beomgyu. Çıkmıyoruz."

"Ama fotoğraf."

"Ben sana birazdan ekran görüntülerini atarım tamam mı?"

"Aslında bana açıklama yapmak zorunda değilsin. Bende sana." dedim. Kaşlarını çatmıştı.

"Ben zorunda hissediyorum ama."

"Değilsin."

"Zorundayım."

"Değilsin Taehyun. Hem Miyeon hocayla yakışırdınız."

"Neyden bahsediyordun?!" Sanırım biraz sinirlenmişti.

"Yani yalan mı? Sende demiştin. Güzel kız, zeki falan diye. Neden olmasın?"

"Ben sana atacağım ekran görüntülerini. O zaman anlarsın."

"Taehyun bana bir şey açıklamak zorunda değilsin."

"Zorundayım!" Sesini yükseltmişti. Ona anlamayan gözlerle bakarken o da bana neden anlamıyorsun dercesine bakıyordu. Bende hemen ardından hafifçe sesimi yükselterek, "Neden neden?!" dedim. Ayağa kalktı ve tam önümde durdu.

"Çünkü seni seviyorum anasını satayım! Tamam mı?! Seni seviyorum ve benim başkasıyla olduğumu düşünmeni istemiyorum! Seni başkasıyla görmekte istemiyorum. Çıldıracak gibi oluyorum!"

"Ne?" Tamam dürüst olalım. Böyle bir şey beklemiyordum. Yani belki biraz ama... Bilmiyorum.

"Bak amacım saklamaktı ama sakladıkça büyüyordu. Senin bunu bilmeden hareket etmense canımı yakıyordu. Senin durumuma cevap vermenden sonra değişti her şey. Ondan sonra yaşadığımız şeyler... Senin fark etmesende bende bıraktığın izler... Her şey. Beni bir mıknatıs gibi çektiğinin farkında değildin."

Boy4Boy · TaeGyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin