29. Bölüm 28'den önce geliyordu, karışıklık olmasın diye silip tekrar atıyorum, yorumlarınızdan dolayı özür dilerim yapmak zorunda değilsiniz sadece oy verseniz yeter..
***
Taehyun-Beomgyu
[WhatsApp Konuşması]taehyun:
Beom nerdesinbeomgyu:
Napıcantaehyun:
Dersimin ortasında lavaboya gitmek için çıkıp gelmediğinden olabilir mibeomgyu:
Yani?taehyun:
Hala dolap olayı yüzünden trip atıyorsun dimibeomgyu:
Töbe haşa ben kimim ki
Sana trip atayım
Sevgilisinin değilde elin kızının elbiselerinin dolabın içinde olması çokta önemli değiltaehyun:
Beomgyu valla seni ilk getirdiğimde bende yıllar sonra yeni geliyordum
O kadar umursamıyordum ki Miyeon'u
Tamamiyle aklımdan çıkmış
Gerçektenbeomgyu:
Biliyorum|
KCJSKSKS|
O gönül alınacak Taehyun efendi!😈|
Derste telefona mı bakıyorsun
Nası bir öğretmensin sentaehyun:
Test çözüyorlar
Bekle sen
Geliyorumbeomgyu:
Lan sakıntaehyun:
Çay ocağında napıyorsun Allah aşkına???
görüldü·-•-·
Kapıyı kapatmaya yeltenirken çoktan Taehyun içeri girip benim yerime yapmıştı.
Amacım ona trip atmaktı, dersten bu yüzden lavabo bahanesiyle çıkmıştım. Sınava az kaldığı için ve derslerim iyi olduğu için pekte sorun olmamıştı.
Lavabodan sınıfa gidiyordum ancak o sırada Taehyun'a denk geldim. Etrafa bakınıyordu. Sadece soru çözdükleri için muhtemelen sınıfı Soobin'e emanet etmişti.
Onu öyle görünce bende direk yandaki yere yani çay ocağına girmiştim.
"Çay mı demliyorsun Beomgyu?" Taehyun sırtını kapıya yaslamıştı. İki kolunu da önünde birleştirmişti.
Burası küçük ve dar olduğu için aramızda sadece bir adımlık bir boşluk vardı.
"Evet. İster misin? Tavşan kanı." dedim göz devirerek. Kafasını sağa çevirip kapıya yaslanmayı bıraktı. Tekrar bana baktı.
Elini belime atıp kendine yaklaştırdı. İstemsizce ellerim göğsünün üstünde durmuştu.
"Beomgyu, seni sevmesem sana evlilik gibi ciddi bi teklifte bulunmazdım. Ben güzel bir organizasyon yapmadığım için kendime sinirliyim, sense dolap diyorsun. Tüm dolaplarımı boşaltayım. Kendiminkileri bile. Ful sen doldur ama yeterki bana trip atma." Gözleri güzel bakıyordu. Bana bakınca ayrı bir güzel bakıyorlardı sanki.
"Taehyun, birincisi organizasyona gerek yok. Teklif eden kişinin varlığı yetti çünkü." Dudaklarına küçük bir öpücük bırakıp geri çekildim. "İkincisi, eğlenmek için trip atmıştım ancak böyle hissettirdiğim için özür dilerim." Tekrar bir buse kondurdum.
"Şuan çay ocağındayız ve okuldayız." Fısıldayarak küçük bir hatırlatma yaptım.
"Kimin umrunda?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boy4Boy · TaeGyu
Fanfictionbeomgyu durmunuza cevap verdi: Allah'ım beni kör et Hasssss Yanlış attım hocam😆 »Text »Düz Yazı