𝟐𝟔

1.3K 178 460
                                    

Lütfen oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın 😽💖

***

Kai'nin yanına gittiğimizde girişteki adamla konuşuyordu. Biz daha yanlarına varmadan bizi tekrar arabaya yöneltti.

"Noldu?"diye sordum.

"Gelini almaya gitmişler, konumu öğrendim gelin evine gidiyoruz." dedi. Bi bu eksikti. Bizi dinlemeden arabaya geçti. Bu gün onun kölesiydik...

Yine neredeyse yarım saat süren bir yolculuğun ardından gelin evine gelmiştik. Davul zurna çalacaklar binanın kapısının önündeydi. Kai hepimizi içeri soktuktan sonra demir kapıyı kapattı. Hemen gelinin dairesinin önüne gelip ayakkabının tekini aldı. Tekrar dönüp kapının önünde bekledi.

Tam zamanında gelmiş olacağız ki gelin ve damat aşağıya inecekti. Gelin inceydi, kıyafet vücudünü güzelce sarmıştı ancak etekleri baya genişti. Bide bu kadının başı niye böyle çarşafla örtülü? Tül değildi yani tülde vardı ama tülün altında beyaz çarşaf gibi bir şey vardı. Bu kadın nasıl görücek önünü? Acaba çirkin olduğu için mi kapatmışlardı?

Damat ayakkabısını bulamayınca Kai'nin ne yaptığını anladım. İyi de adamın ayakkabısıyla ne yapıcaktı ki?

Kai'nin elinde olduğunu görünce yanındaki adama bir şeyler söyledi. Adam gelip bizimkine bir miktar, baya bi miktar para verdi. Ayakkabıyı alıp damadın yanına döndü. Ne kadar tuhaf...

Şuan hepiniz susmuş olayı izliyorduk ama daha fazla dayanamayan Soobin, "Oğlum napıyon be?!" dedi.

"Kapı açılmıyor diycem para alıcam?"

"Neden?" dedim istemsizce.

"Gelenek öyle."

"Sen onların geleneğini ne ara öğrendin?!" dedi Yeonjun hayretle. Haklıydı.

"Sorgulamayın artık." Taehyun mırıldanarak konuşmuştu çünkü hem video kayıtları başlamıştı, hemde gelinle damat bize doğru geliyordu.

"Kapı açılmıyor." dedi Kai. Damat sabır dercesine nefes aldı. Böyle yapması bizimkine daha da zevk vermişti. Damadın yanındaki adam tekrardan para verdi. Kai çekişince davul zurna eşliğinde binadan çıktılar.

Arabalara doluştuklarında bizde kendi arabamıza geçtik. Açıkcası şuan eğlenen tek kişi Kai'iydi çünkü biz hala hiçbir şey anlamamıştık. Yeonjun tekrar sürücü koltuğuna geldiğinde Kai telefonu arabanın hoparlörüne bağlıyordu.

Tekrar aynı yerlerimize oturduk. Taehyun'un kucağına... Görmezden gel Beomgyu!

"Bebeğim sorgulamayayım diyorum ama napıyoruz biz Allah aşkına?" Sanha şuan hepinizin sesi olmuştu.

"Kürtçe şarkı açıcam. Yeonjun sende gelin arabasının hemen arkasından git ve hep kornaya bas. Konvoy yapıcaz." dedi.

"Konvoy ne?"

"Art arda giden taşıtlar Soobin. Gelenek böyle gelenek." Yeonjun diğer araçlar geçmeden gelin arabasının arkasına geçti.

Kai eline ne ara aldığını bilmediğim kırmızı, pullu bez gibi şeyi camını açıp sallamaya başladı. Arkada çalan şarkıyla uzaktan yakından alakam yoktu, hiçbir şeyde anlamıyordum zaten.

"Sorgulamayın, ayak uyduralım gitsin." dedim. Kai vücudunun yarısını camdan çıkarıp bezi sallamaya devam etti. Bu sırada Sanha kalp krizi geçirdi, o ayrı mesele...

Süslü araba yani gelin arabasını bir kaç çocuk durdurdu aniden.

"Para almak için yapıyorlar." diye açıklama yaptı nerden bu bilgileri öğrendiğini bilmediğimiz canımız arkadaşımız Kai. Dediği gibi sürücü her birine zarf verdi.

Boy4Boy · TaeGyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin