Part 20

1.3K 35 1
                                    

' Obuci se u crno '

Setila sam se bakinih reči, dok sam se spremala za svoj prvi radni dan u hotelu His Queen. Najlakše je obući se u crno, jednostavno. Izabrala sam običnu crnu haljinu i crne salonke.

" Kuvaš najbolje kafe na svetu "

Nasmešila sam se Ivani,dok mi je pružala hladnu kafu sa ledom i šlagom.

" Ma to je nemoguće. "

" Veruj mi da je bolja nego u kafiću."

Rekla sam kada sam ispila prvi gutljaj. Sedele smo i provele još nekoliko minuta, sve dok u prostoriju nije ustao Stefan u klasičnom odelu.

" Dobro jutro. "

Rekao je kulturno i smestio se pored mene za šankom, uzimajući svoju kafu.

" Dobro jutro, gospodine."

Odgovorila mu je Ivana, i ubrzo nakon toga izašla napolje.

Okrenuo se ka meni, značajno me pogledavši.

" Spremna?"

Nisam ništa rekla samo sam klimnula glavom. Ovo je jako bitan dan. Ne znam šta me očekuje, studirala sam PR po nagovoru bake, ali nikada nisam ni mogla da zamislim da ću raditi za mafiju. Bože, zvuči suludo.

Posle kratkog doručka, krenuli smo ka hotelu. Celo vreme dok je vozio, prstima je kuckao po volanu.

" Danas imamo poslovni sastanak, u vezi novog transporta. Tu ću te predstaviti svima, ma da većina ljudi zna za tebe. Po Elizabeti. "

" Upoznala sam samo neke od njih. "

Parkirao se i otvorio mi vrata.

" Odlično, znači da neke znaš. Takodje tu su i Matija i neki zaposleni u firmi sa kojima si već radila. Videćeš, većinu već poznaješ."

Pričao je dok je išao ispred mene i ulazivši u lift. Ušla sam za njim i ono što devojke uvek urade kada su u liftu uradim i ja. Popravim frizuru.

Primetila sam Stefanov pogled na sebi, a kada sam pogledala nasmejao se, gledajući me u oči.

" Prelepa si danas. "

" Hvala."

Zavladala je neprijatna tišina, koju sam ja morala da razbijem i nešto da kažem.

" Šta ću ja tačno raditi ovde?"

" Zapravo, ništa. Ništa specijalno. Objasniću ti sve danas. Ali naravno ako želiš, možeš raditi pola mog posla, jer ipak si ti 40 procentna vlasnica. "

" Da, želim da radim isto kao i ti. "

Izašli smo iz lifta i pratila sam ga do sale za sastanke. Na putu do sale, hotel je bio pun, ljudi su ga pozdravljali i u mene čudno gledali. Videla sam Edvarda Kostića koji mi se nasmešio.

Ušli smo u salu za sastanke koja je bila prazna sa dva čuvara unutra.

" Sastanak počinje za deset minuta, ovo je tvoje mesto. "

Pokazao mi je rukom na mesto desno od njegovog, na vrhu ogromnog stola.
Seo je na svoje mesto i otvorio laptop, nisam htela da ga prekidam jer je izgledao prilično udubljemo u rad. Posle nekoliko minuta u salu su ušli nekoliko ljudi koji su seli na mesta, pretpostavljam svoja.

Plavokosa devojka mi se osmehnula, što je zapravo samo povećalo moju nervozu. Postalo je jako vruće i napravila sam neku čudnu facu kada me je Stefan kratko pogledao.

U prostoriju su ušli još dosta ljudi i sto se popunio, sve sem mesta na kraju stola na kom je sedela moja baka. Ona je zakasnila nekoliko minuta i sa izvinjavanjem je ušla.

His Queenحيث تعيش القصص. اكتشف الآن