6. bölüm

6 0 0
                                    

Tam yarım saattir sadece Yusuf'un dönmesini bekliyorum ve artık kafayı yemek üzereyim odada bı o yana bi bu yana yürümeye başladım sonra bı anda kapı açıldı içeri eren, Yusuf ve  Zeynep girdi Yusuf bi anda beni azarlama ya başladı "biz o serumu boşuna mı taktık neden ayaktasın sen" Zeynep "sakin ol Yusuf sakin rahat bırak kızı kendini kötü hissetse kalkmaz yatağından "bana dönüp "iyisin dimi" Yusuf'a bakarak "iyiyim" dedim "noldu nereye gittiniz" üçüde birbirine baktılar Zeynep bana döndü ve "otursana biraz "bu cümlede tedirgin olmaya başlamıştım ne olmuş olabilirdi oturdum ve dinlemeye başladım Yusuf "Ela öncelikle sakin ol tamam mi annenler burdan çıktıktan sonra o şerefsiz annenleri yakalamış annen iyi sadece silah omzunu sıyırmış fakat baban kalbinden vurulmuş orda ölmüş "bunları duyduğum an nefesim kesilmeye başlamıştı ağlayarak "annem iyi demi nerde şuan onu görmek istiyorum"dedim" o şerefsiz umrumda deildi iyikide ölmüş ama annem çok üzülmüştür çok seviyordu onu "Zeynep ve Eren şaşırıp kaldılar Yusuf bildiği için pek şaşırmadı Yusuf yanıma geldi ve kolumu tutup ayağa kaldırdı beni ilk kalktığımda basım döndüğü için belimden tuttu beni sonrada tekrar ayağa kaldırdı "emin misin gitmek istediğine? yürüyebilecek misin ?""eminim iyiyim yürürüm "Yusuf belimi bıraktı ve yürümeye başladık bidaha basım dönünce durdum "nerede annem"dedim Yusuf "sadece yan odaya gideceğiz "tam adımımı atmıştım ki Yusuf'un bı anda beni kucağına almasıyla şok geçirdim "napiyorsun?""yürüyemiyeceksin alt tarafı yan odaya götürüceğim korkma düşürmem"ilerlemeye başladı koridora baktım ve gerçekten şok oldum çünkü hastane koridoru gibiydi odaların numaraları vardı 10 civarı oda vardı bir odanin kapısının önünde durdu " inebilirim burada dedim " "Ela uzatma kapıyı aç " annemi görmek istediğim için uzatmadım kapıyı açtım sonra Yusuf beni yavaşça indirdi ve kolumdan tutarak annemin yanına kadar götürdü yanındaki koltuğa oturdum annem şaşırmış bir şekilde bana ve Yusuf'a  bakıyordu umursamadan anneme sarıldım "iyimisinn" annem "iyiyim güzel kızım iyiyim bişey yok sadece kolum acıyor ama baban "dedi ve sustu "biliyorum senin adına üzüldüm " annem bana baktı ve bı anda sinirlendi "benim adıma üzüldün öylemi o adam senin babandı bı gram bile üzülmedin mi nasıl bu kadar duygusuz olabiliyorsun Ela " annemin sebepsizce bana bağırmasına sinirlenerek"o adam için bir gram bile üzülmedim anne hatta iyiki ölmüş dedim biliyor musun ? O adam yüzünden okulu bıraktım bir tane bile arkadaşım yok sadece işe gidip geliyorum anne okulumu dondurdum ben sende biliyorsun çocukluktan beridir nasıl okula gitmeyi sevdiğimi hayallerimin olduğunu en iyi sen biliyorsun o adam seni kullanıyordu sende biliyorsun o şerefsiz para gözün teki " annem bu kadar söze sadece "Ela çık dışarı çık baban hakkında nasıl konuşuyorsun çık git bidaha gözüme gözükme " Yusuf bı anda" Sahra teyze lütfen sakin olur musun ?ikinizde zor şeyler yaşamışsınız birbirinizi kırmaya deymez lütfen " ayağa kalktım "ben "Yusuf boşver anlamiyacak hiç anlamıyor anlamak istemiyor zaten gidelim "

karanlıktan aydınlığa Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin