birinci sigara.

893 41 0
                                    

regulus sinirliydi.

sağ kaşının üstünden yayılan sıcaklıkta buna hiç yardımcı olmuyordu. lanet okudu, ağza alınmayacak küfürler savurdu ve karanlığın içine karıştı. adımlarını kontrol etmedi ya da nereye gittiğini umursamadı. karanlığın onu yutmasına izin verdi, öylece.

karagöle gittiğinin farkına vardı. önünde uzanan gölün ne kadar derin olduğunu düşündü. boydan boya taradı yeşil gözleriyle. etrafını inceledi, sanki daha önce hiç görmemiş gibi.

yasak saatte dışarıda olması ona rahatsızlık vermiyordu. aksine sanki bu yasak işi onu cezbediyordu.

gülümsedi.

sirius ile çiğnediği yasaklar geldi aklına. ne ara kapattığını bilmediği gözlerini açtı.

bir ses duymuştu, bir iç çekiş.

kafasında tarttı, gitsem mi gitmesem mi? içinden gelen o sesi dinledi, kaybedecek neyi vardı? hiçbir şey diye düşündü, kaybedecek hiçbir şeye sahip değilim. güldü kendi hâline, halbuki gülünecek ne vardı ki? nereden estiğini bilmediği düşünceyi attı kafasından, şu an hiç sırası değildi.

"neden buradasın?" kıza doğru konuştu. kızın muhtemelen kızarmış ama karanlıktan dolayı göremediği gözlerine bakmak için asasını çıkardı. vazgeçti sonra, ne manası vardı ki bunun? oturdu öylece yanına, yaslandı kayın ağacına.

"seninle aynı sebepten" dedi kız. oğlanın yanına oturmasının nedenini merak etti, yine de ağzını açıp tek kelime etmedi. oturdular öylece.

kızda bir haraketlilik fark eden regulus gözlerini gölden çekti. sonunda cebinden bir şey çıkarttı ve dudaklarına dayadı kız. oğlana tuttu bir tane, regulus da tereddüt etmeden alıverdi, dayadı dudaklarına. muggle sigarası.

"neden?" dedi, dudağında ki şeyi yakmaya çalışırken. kız derin bir nefes verdi ve çocuğa yaklaştı. dudağında ki sigarayı kendi elindeki ile yaktı.

regulusun sorusu havada kaldı, kimse konuşmaya tenezzül etmedi.

birden kız ayaklandı, elini uzattı sigarasını söndüren çocuğa. regulus düşünmedi kavradı havadaki eli, kalktı ayağa.

şatoya doğru yürüdüler birlikte, sessizlik de onları takip etti. giriş kapısında durdular. regulus merak etti kızın kim olduğunu, kız geri çekildi; kızın yüzünü göremedi.

kız arkasına bakmadan ilerledi. merdivenleri usulca çıktı.

SSICK, regulus black.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin