geriye kalanlar için sonun başlangıcı.

329 22 35
                                    

1 Eylül 1972

sevgili darly,

bir çocuk gördüm, ismi regulus black imiş. yani profesör mcgonnagal öyle seslendi. slytherin oldu, iyi bir bina mı bilmiyorum ama o seçildiğinde slytherin masası dışında kimse alkışlamadı. çok şirin birine benziyordu, giderken gryffindor masasına baktı ama gittiği yerden memnun olduğu belli oluyordu.

19 Ekim 1972

sevgili darly,

hiç arkadaşım yok, görünmezlik pelerini kullanmasam bile görüleceğimden şüpheliyim.

29 Aralık 1972

herkes noel tatili için evlerine döndü, benim evim burası.

15 Ocak 1972

sevgili darly,

şu çocuk, regulus, dünya üzerinde gördüğüm en güzel gülüşler den birine sahip. bugün yanında bir arkadaşı ile epey güldüler ve o gülerken, kendimi huzurlu hissetmeden duramadım.

17 Mayıs 1973

sevgili darly,

bugün öğrendim ki gryffindor da ağabeyi varmış. ağabeyi onun kadar güzel değil.

1 Haziran 1973

sevgili darly,

dumbledore'a burada kalmak için yalvardım, izin vermedi. oraya dönmek istemiyorum. hem bir daha nasıl onu göreceğim? üç ay kadar beklemek istemiyorum, bende bir fotoğrafı bile yok.

22 Haziran 1973

sevgili regulus,

artık günlüklerime, sanki sana yazıyormuşçasına başlayacağım. bu beni daha çok mutlu eder.

28 Temmuz 1973

hâlâ seni düşünmekten kendimi alıkoyamıyorum. bir başlangıç bile yapmak istemiyorum, aralara böyle notlar sıkıştıracağım için beni mazur gör lütfen.

30 Ağustos 1973

sevgili regulus,

sadece bir günüm daha kaldı seni görmek için. burası beni boğmaya başladı.

1 Eylül 1973

sevgili regulus,

gördüğüm ilk günkü gibiydin, biraz boyun uzamıştı sadece. ağabeyin ile birlikte trene binerken yüzün asıktı, umarım iyisindir.

SSICK, regulus black.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin