$Sabah cezveye bir yumurta koyunca anlıyorsun ikiden bir çıkınca bir kaldığını,bulaşık çabuk bitince,kapını soğuk anahtarınla açmak zorunda kalınca anlıyorsun onun en olmadık yerde gittiğini.2+1
Söz verdim abisi nefes alacağıma,siktiğimin sabahına uyanıp yok oluşumu seyredişime söz verdim BAŞLAYALIM MK...
İkinci mektup
CADI,korkuyormusun hala gece bir anda uyanıp beni arıyormusun? Özür dilerim canımın içi korktuğunda yaninda olamadığım için.
Ağlamıyorsun dimi yas tutmuyorsun umarm? Benim güçlü kızım halledecek umarım bu gün ikinci sınıfın ilk günüydü 3 kişiyi dövmüşsün gelip nasıl dövdüğünü anlattın bi de küfür ediyorsun arada sonra ups parddoon diyorsun yerim la ağzını yüzünü.
Abim şimdilik hoşçakal bu seferlik kısa oldu ama idare et buarada yanımda erkeklere ooo taş diyorsun ıssırırım o ağzını kaç yaşındasn kızm sen???"Abim korkuyorum tabi haala kalkıp arıyorum seni bulamayınca gidip tv izliyorum dışarı çıkıyorum uyumuyorum yani ağlıyorum tabi uas tutuyorum arkandan lan benim en değerlim gitmiş benim canım gitmiş nasıl güleyim ben.güçlü olduğumu pek sanmam ama sen ne diyorsan öyledir abi.dövdüm tabi onları bana ne dedi biliyormusun biri annen nerde dedi diğeri çok güzelsin dedi diğeri ise sana abi dedi en çok ona vurdum herhalde benim abime kimse abi diyemezz lan benim abiim.hem küfür edince ne oluyor ki terbiyesizlik değil bence rahatlama şekli.valla kime taş dediysem yalan yerdeki yuvarlak şeylere demişimdir benim gözüm tek bi yakışıklıyı bilir o da sen abisi yeminlen yakışıkli YOk.
"beni bırakıp gitmezsin dimi?" "Gidermiyim cadı" gittin valla abisi beni bırakıp gittin Hoşçakal.