Hayal kurmayı pek sevmem aslında ama bir hayal kuracak olursam tam karşımda olurdun abisi gülerdin yine ve kollarını açıp gel bakalım cadı derdin ama olmaz abi bilirsin benim hayallerim yarım kalır genelde.
Hatırlarmısın bilmem ama bana bir keresinde kendini kaybetmekten korktuğun her şey için eğit demiştin.yıllarca senin gittiğin günü düşünerek kendimi o güne hazırladım bi bok'a da yaramadı sen gidince oyuncağını kaybeden çocuğun hüznü,lunaparkta kaybolan çocuğun yalnızlığı kaldı bana.
"Gitmicem abisi"dedin hep NERDESİN?
"Korkma ben yanındayım"derdin NEDEN BEN GÖREMİYORUM?
"Geç olmadan dönerim"dedin gitmedenNE ZAMAN GEÇ OLACAK?Kırgınlığım sana değil eve yalnız girişime,tek kişilik yemek pişirişime,sinemaya tek kişilik bilet almamak için gitmeyişime kırgınlığım sana değil seni bana hatırlatan şarkılara.
Üçünçü mektup
"Bugün yine maç yapmışsın okuldaki ERKEKLERLE eve bi girdin tişörtün yırtılmış eşofmanın çamur olmuş kollar bacaklar kan içinde anlamadığım neden kaşının ve dudağının patladığı sonra anlattın maç bitiminde karşı takımdakilerle kavga etmişsiniz dövülmüşsün fenna ama helal olsun kardeşime dövülmeden dövmeyi öğrenemezsin.yaralarını sararken kız gibi bağırmayıp minicik ellerini ıssırışına güldüm işte benim kardeşim. tabi canının acıması benimde canımın acımasına yetti bu yüzden gidip sana vuranlarında ailelerininde belalarını siktim.Ama mektup amacına ulaşmalı Meleğim,seni çok seviyorum biliyorsun orda geleceğimizde yalnız kalmanı hiç istemiyorum ama abim kendine iyi bak olur mu yemeğini ye ki bunu yaparsın eminim iyi uyu tamam bunu yapabileceğine emin olamıyorum ama o kabuslarda her ne görüyorsan hiç korkmanı istemiyorum ben varım korkma diyorum hep ağlaman geçiyor peki şuan ne yapıcaksn benim yokluğumda.Görüşürüz abim.""Kabuslarda ne mi görüyorum senin öldüğünü yalnız kalışımı bu günümü yani yanına gelince senin yaşadığını görünce geçiyordu ağlamam geçiyordu tüm korkum ama şimdi hayatım o kabuslar oldu."