8.bölüm

3.1K 165 40
                                    

Her sabah sensiz uyanış nasıl işkence geliyor biliyor musun abisi
Şimdi kollarının arasında uyanıp üstüne atlamak vardı eve bu sessizlik hakimiyet kurmuş olmazdı o zaman benim kahkalarım senin sevimli sitemlerin yankılanırdı duvarlarda.ne güzel yapsaydık kahvaltımızı izleseydik filmimizi çıksaydık gezseydik azıcık gece falezlere gidip içerdik mesela eve dönerdik müzik son sez ikimiz deli gibi dans edip şarkı söyleyip sızsaydık tek kişilik koltukta neden beni sensiz bıraktın yakışıklım.

"Alo kuzen"
"Aa perva nasıl oldun geleyim mi?"
"Iyiyim kardeşim bende gel demek için aradım zaten çıkıp bi şeyler yapsak ya"
"En geç yarım saate kapındayım"
"Ok! Ciav"
"Bay bebeğim"

neyse gidip hazırlandım ve tam merdivenlerden inerken kapı çaldı zıplayarak inip açtım ta ta tataaam ArAl.

"Vay be perva bu ne güzellik ee ne yapıyoruz canım"
"Öncelikle gidip kahvaltı yapalım yadaa sen bana marifetlerini gösterirsin?"
"Tamam kahvaltı benden olsun"
Mutfağa geçip o dolapa yöneldi ben masaya zıplayıp oturdum
Masadan aşşağı ayaklarımı sallarken bana uzattığı havucu kemiriyordum.
"Ee kuzen naptın nasılsın?"
"Öyle işte aynı sen"
"Aynı"
"Peki"
"Tamam"
Tekrar sessizleşince aklıma gelen şeyle hüzünlendim abim her sabah kahvaltı hazırlarken ben burda MASAda oturup onu izler ayaklarımı sallardım tabi onun sitemleri başlayınca yardıma girişirdim ama çoğunlukla onu izlerdim seri hareketlerini şarkı söylerdi birde sesi karga gibiydi ama bayılırdım oturduğum yerden eşlik ederdim ona mütişdik biz abi bizdik yani sen/ben değil bizdik neden şimdi sen gittin ben kaldım biz yok olduk.
"PERVAAAA"
"Ne bağrıyon mkoduğum"
"Seslendim ama duymadın masadan kalkıp sandalyeye geçersen yaptıklarıMI yerleştiricem ve sende yiyebileceksin"
Masadan atlayıp yerime oturdum hazırladığı her şeyi masaya koyduktan sonra pankek dolu tabağı önüme koydu abim ççok güzel yapardı ve üstüne aralın yazdığını yazardı nutellayla beni ye meleğim.

"A-aral"
"Yanlış bişey mi yaptım özür dilerim biliyorum abin sana hep pankek yapardı istersen yeme ben sana omlet yaparm perva?" bi şey demeden kalkıp sarıldım.
"Aral sağol güzel olmuş"

"nereye gidicez şimdi"dedi kapıdan çıkarken
"Bowling?"
"Yenilince ağlamazsan tamam"
"Görücez ben bağıçın öğrencisiyim yavruusu"dedim arabanın kapısını kapatırken
....
"Yenilen yenenin bira parasını öder dedik dimi aral?"
"Evet kuzen"
"O zaman çek falezlere al biraları"
....
"Araaal abimi özledim abi gel ben sensiz olamıyoorum"
"Şşşt kızım sakin ol o da seni özledi istemezdik hiç birimiz böyle bi şey ama oldu."
"hadi bağıralım"
"ABİİ GEEL ABİİ K-KORKUYORUM BEN SENSİİZ"gözümden yaşlar akmaya başladı
"Abiiii n-nefes alamıyorum senin kokunun olmadığı hava bana haram,sesinin olmadığı ortam bana gürültü,gülüşünün olmadığı resim yalnızlık gel laaan gel"
"Aral"
"Söyle güzellik"
"Mezarına gidelim mi?"
"Nasıl istersen"
....
"Hey uyan ben geldim hadi bak biliyorsun karanlıktan korkuyorum elini uzat geçsin korkum"
"Sensizlik zor be abisi. kalbim alışmış seninkinin ritmine duyamayınca atmayı kesmek istiyor zor duruyoruz ayakta kalk gidelim hadi abim korkum bir müddet sonra sesini hatırlayamıyacak olmam,korkum o eşsiz gülüşünü unutmuş olmak hadi çektirme bana bu işkenceyi kalk sıcacık yatağımıza gidip uyuyalım burda üşürsün sen"

"Abim,bu gün benimle uyu tamam mı yine eskisi gibi sarılalım uyuyalım"
"Perva hadi 4 saattir burdayız saat gecenin 3'ü oldu."
"Bırak lan beni sen git ben abimle uyuyacağım o üşür bensiz ben korkarım onsuz"
"Perva canım hadi kalk bitanem bak sen üşürsün eğer böyle durmaya devam edersen"
"Anlamıyorsun,anlamıyacaksın da onsuzluk ne kadar acıtıyor bilmiyorsun ben üşüyeyim nolucak ki yeter ki o ısınsın. Ama bak bağıç rahatsız oluyor sesimizden kesin lan diyor sessiz olalım azcık uyuyacağiz biz dimi yakışıklı abiim"

Aralın beni kucaklayıp eve getirmesiyle bozuldu büyü abim ah tabi bizim büyü daha önce bozulmuştu da inanıyordum ben çıkacağına ben ölmedim deyişine ayık kafayla saçma gelsede alkollüyken buna inanıyordum işte.

Dördüncü mektup
Abisinin gülü,minnik elleri olan incecik sesi olan bebek kokan meleğiim.özledin beni biliyorum ama sakın bunun için mezar taşıma sarılıp ağlama git falezlere al içkini ama o minik gözler benim için göz yaşını akıtmasın artık.napıyorsun abim nasıl gidiyor bensiz hayat? Iyi ol tamam asla üzülme geçicek abim unutucaksın beni acın hafifleyecek yıllar geçtikce.hoşçakal meleğim

"Gözyaşlarım senin için akmayacakda kimin için akacak sen kimsin biliyorsun dimi kalbimdeki yerini benim vazgeçilmezim kaybetmekten korktuğum hayatta kallan tek umudum her şeyim sen gidince nasıl akmasın bu göz yaşları.ne mi yapıyorum kendimi buluşucağımız günü düşünerek teselli veriyorum, ne mi yapıyor siktiğimin günlerini ne yazık ki sensiz aşıyorum nasıl mı sensiz hayat bok gibi abi tarif edemiyeceğim kadar korkutucu sensiz iyi olmak mı üzülmemek ha? Nasıl yapayım hayatımı kaybettim ben senimi kaybettim.hiç sanmam abim seni unutacağımı hiç sanmam hayatım senin etrafında dönerken şimdi yörüngesini kaybetti takılıyor dengesizce ACIM SENSİZ HAFİFLEMEZ ABİM NE OLUR GELEYİM ARTIK YANINA.

Abim...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin