Pov: Robbie
Eindelijk weer naar de jongens toe. Ik heb ze echt tering erg gemist. Morgen moet ik oppassen op mn twee zusjes. Vandaag gelukkig nog even geen oppas dienst. Volgensmij moest Matthy wel op zijn zusje passen vandaag.Matthy zijn zusje gaat dus mee straks. Ik vind het niet erg, want het is wel gezellig. Ik ga me maar klaarmaken, want ik moet zo weg. Ik ga me even gauw omkleden en tandenpoetsen.
Omdat het lekker warm is hebben we bij Koen afgesproken, want die heeft een lekkere grote tuin. Ik geef mijn zusjes Sophie en Lieke allebei een knuffel en dan ga ik ervandoor.
In de auto zet ik lekker hard de radio aan en zing ik lekker mee. Als ik daar ben aangekomen staan er al 2 auto's. Dus of er is iemand met iemand anders meegereden of er is iemand nog niet.
Als ik aanklop doet Milo de deur open, want die is er blijkbaar ook nog maar net. Ik vraag of iedereen er al is en Milo zegt dat alleen Matthy nog moet komen. 10 minuutjes later komt Matthy ook met z'n zusje.
Ik heb ondertussen Koen en Raoul ook gesproken. Van Koen heb ik begrepen dat zijn zusje ook bij ons komt zitten, omdat Koen z'n ouders moeten werken. Matthy z'n zusje Isabel en Koen z'n zusje Froukje zitten naast elkaar en zijn ook lekker aan het praten.
Toch wel mooi om te zien dat zij het ook goed kunnen vinden met elkaar. Milo is ondertussen een gespreks onderwerp gestart. We hebben het blijkbaar eerst over bankzitters.
Isabel en Froukje komen zich er op een duur ook in mengen. Froukje vraagt aan Koen wat we straks gaan eten en Koen zegt dat ze dat even moeten bekijken.
Froukje vind het best en gaat weer met Isabel praten. Het is inmiddels ookal bijna 17:00 en iedereen beginr wel zin in eten te krijgen. Dus we vragen Isabel en Froukje wqt ze willen eten.
Isabel wil graag mexicaanse tortillataart en Froukje wil graag pasta. We stemmen op wat we willen eten en pasta word gekozen. Raoul gaat koken, want Koen kan niet zo goed koken en Froukje en Isabel willen heel graag meehelpen.
Raoul, Isabel en Froukje gaan eten maken en wij gaan verder praten over bankzitters. Froukje komt na 20 minuten terug en vraagt aan Koen of hij de tafel wilt dekken.
Ik zie dat Koen met z'n ogen rolt, maar hij doet het wel. Een kwartier later worden we geroepen voor het eten. Raoul schept het eten op voor iedereen en dan gaan we eten.
Tijdens het eten vraagt Isabel aan mij wanneer Sophie en Lieke weer mee komen. Ik zeg dat ze morgen mee gaan als we dan gaan afspreken. Isabel kijkt gelijk naar Froukje en fluisterd wat in haar oor.
Matthy en Koen kijken ook naar elkaar en fluisteren ook naar elkaar. Raoul, Milo en ik kijken elkaar verbaasd aan. Isabel, Froukje, Matthy en Koen zijn inmiddels alweer aan het eten.
Wij gaan ook maar weer gewoon eten. Ik denk dat ze samen iets afspreken ofzo voor morgen. Als we het eten op hebben gaan Milo, Matthy en ik de tafel afruimen. Ik kijk Milo vragend aan om te seinen of we aan Matt moeten vragen wat er was.
Milo knikt naar mij dus ik begin tegen Matt met: "Hey Matt, waar hadden jullie het net over?" Matthy kijkt me even aan alsof hij nadenkt of hij het moet zeggen, maar zegt uiteindelijk:
"Oh we hadden het erover dat Lieke en Sophie morgen kwamen en of we dan Isabel en Froukje ook mee gingen nemen." "Volgensmij vinden ze dat wel leuk dus moet je gewoon doen hoor" zeg ik.
Matthy knikt en roept Koen naar de keuken. Koen komt eraan en Matthy zegt tegen hem dat ze Isabel en Froukje gewoon mee moeten nemen. Koen knikt en loopt weer weg.
Wij gaan afwassen en daarna zien we dat de rest op de bank zitten. We hebben het nog even over leuke video ideeën voor in de toekomst. Het is inmiddels al bijna 9 uur dus Matthy en Isabel gaan weer naar huis toe.
De rest blijft nog even bij Koen, want het was echt nog heel erg gezellig alleen Isabel moest weer bijna thuis zijn. De rest gaat om 10 uur naar huis toe.
Als ik om half 11 thuis ben is Sophie nog wakker en ligt Lieke al op bed. Ik geef Sophie nog een knuffel en dan gaat zij ook op bed. Ik zeg nog even tegen m'n moeder dat ik ook naar boven ga en dan ga ik me klaarmaken.
Als ik in m'n bed lig ga ik nog even achter m'n telefoon en om 23:15 ga ik slapen.
*Later die nacht*
Om half 2 schrik ik wakker van iemand die in mijn kamer staat. Ik kan niet zien wie het is dus ik vraag: "Hallo wie is dat?"
Lekkere clifhangerr. Ik hoop dat jullie dit een leuk boek vinden en ik heb ook nog een ander boek. Die moet je zeker gaan lezen. Je kunt hem vinden op mijn pagina en ga vooral lekker lezen. Tot het volgende deell
JE LEEST
Thought i could trust you...
Fanfiction"Ik dscht dat we elkaar konden vertrouwen, dat blijkt wel weer." Nouja kortom je moet het boek lezen voordat je het gaat begrijpen