Omg dit meen je niet

15 2 2
                                    

Pov: Matthy
Het is al bijna 5 uur en Isabel heeft nog steeds niet gebeld. Ik denk dat ik haar maar even ga bellen.

Gesprek met Isabel

Ik: Heyy Iess
Isabel: Heyy Matthyy
Ik: Gaat het nog leuk daar
Isabel: Zekerr
Ik: Mooizo, hoelaat moet ik jullie ophalen?
Isabel: 6 uur?
Ik: Is goed. Waar gaan jullie eten dan?
Isabel: Wij eten bij maccie
Ik: Is goed hoor
Isabel: Zien we je om 6 uur op de plek waar je ons dropte
Ik: Ja is goed, take caree
Alle 4: Zullen we doenn
Ik: Mooizo tot strakss
Alle 4: Ja doei doeii

Back to thuis

Mooi dat alles goed ging met hun. Aangezien zij bij de mac eten en mama pas laat thuis is ga ik left over pasta eten. Warm ik gauw op en dan lekker eten.

Het is al bijna 6 uur als ik nog weg moet. Gelukkig is het niet ver rijden dus ben ik er om 6 uur gewoon. De meiden staan al te wachten op mij.

Lieke stapt weer voorin in en de andere drie gaan achterin. Ik kijk lieke aan en leg dan voorzichtig een hand op haar been. Ze geeft een knikje waar ze mee aangeeft dat het goed is.

Ik rij terug naar huis en en vraag aan de meiden wat ze gegeten hebben. Lieke heeft een milkshake banaan, friet en een bigmac gehad. Sophie had een milkshake aardbei met friet en een cheeseburger.

Isabel had een milkshake vanille met friet en kipnuggets en Froukje had een milkshake banaan en kipnuggets. Ik vraag of de daar genoeg aan gehad hebben en iedereen zegt ja.

Als we thuis zijn gaan de meiden nog even naar boven. Ik app Koen en Robbie hoelaat ze willen dat de meiden terug zijn. Als Koen en Robbie hebben overlegt maakt het hun niet zo heel veel uit.

Ik zeg dat ik wel app als ze terug gaan. Even later komen de meiden naar beneden en willen nog heel graag een film kijken. Ik vind het goed en terwijl zij een film uitzoeken pak ik wat lekkers en drinken voor hun.

Ik zet alles op tafel neer bij hun en ga aan de keukentafel zitten. Ik sta weer op om ook iets voor mezelf te pakken. Ik pak een zakje m&ms voor mezelf en een blike cola.

De meiden hebben inmiddels een film uitgezocht en aangezet. Ze hebben shrek aangezet en volgensmij hebben ze wel lol. Ik kijk af en toe een beetje mee. Als de film is afgelopen vragen ze aan mij wanneer ze naar huis gebracht worden.

Ik vraag of ze al weg willen en iedereen zegt gelijk nee. Ik vraag of ze een tijd willen zodat ze kunnen bedenken wat ze nog willen doen. Ze knikken en ik zeg 11 uur. Daar zijn ze het wel mee eens.

Het is op dit moment 9 uur dus ze hebben nog 2 uur om leuke dingen te doen. Ze willen graag beneden blijven zitten spelletjes doen. Ik vind het prima en verplaats naar de bank zodat zij de tafel kunnen gebruiken.

Ik zet op de achtergrond spotify aan op de tv. Ik scrol een beetje op tiktok en om 10 uur zeg ik dat ze nog een uurtje hebben. Dat hadden ze volgensmij nog niet door, want ze gaan gelijk opruimen.

Ze gaan nog even boven zitten kletsen denk ik. Ik vind het best, want dan heb ik de benedenverdieping voor mezelf. Om half elf komen ze weer naar beneden, want ze willen een spelletjes met me doen.

ik vraag wat ze willen doen en ze willen heel graag verstoppertje doen. Aangezien we een best groot huis hebben wil dat prima dus ik vind het goed. Ik moet buiten gaan tellen tot 60. Ik loop naar buiten en tel rustig tot 60 zodat ze voldoende tijd hebben om te verstoppen.

ik ga ervan uit dat ze boven zitten dus ik ga eerst wel heel globaal boven kijken. Als ik ze niet kan vinden ga ik eerst maar naar beneden. Als ik ze daar ook niet kan vinden ga ik maar eens op zolder kijken. Terwijl ik naar zolder loop hoor ik de meiden lachen beneden.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Dec 03, 2023 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Thought i could trust you...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu