Eindelijk

29 3 6
                                    

Uiteindelijk val ik in slaap.

Pov: Lieke
Als ik wakker word krijg ik een flashback naar gisteren, gelukkig is Rob al wakker en merkt dat ik een flashback heb. Hij trekt me gelijk in een knuffel.

Ik word weer rustig en Rob vraagt of ik een flashback kreeg. Ik knik en zucht diep. Rob geeft me nog een stevige knuffel en zegt dat we moeten gaan ontbijten, want het is al 10 uur.

Ik knik en ga naar m'n kamer om me om te kleden. 5 minuten later klopt Rob op m'n deur en vraagt of ik klaar ben en ik zeg "bijna moet alleen nog een trui aan doen." Rob wacht buiten de deur op mij

Als ik klaar ben lopen we samen naar beneden en maakt Rob ontbijt voor ons. Ik krijg een broodje hagelslag en Rob pakt een worstenbroodje. Rob vraagt of ik samen met Sophie mee wil naar Matthy.

Rob zegt dat Isabel en Froukje daar ook zullen zijn. Aangezien ik hun echt fuking aardig vind ga ik obvioulsy mee. Rob zegt dat we om 11 uur weg gaan dus dat ik dan klaar moet zijn.

Sophie ligt nog in bed dus due maak ik zo wakker. Als ik klaar ben met eten loop ik naar boven en bonz ik keihard op Sophie haar deur en "Schreeuw" dat ze naar beneden moet komen, omdat we om 11 uur weg gaan.

Sophie roept zachtjes terug dat ze eraan komt. Ik loop maar gauw weer naar beneden naar Rob toe voordat ik gezeik krijg met Sophie. En jahoor als Sophie beneden komt is ze al gelijk pissig op mij.

Ik had ook niet anders verwacht, maar ik sta op geef haar een knuffel en dan is alles weer goed. Tijdens de knuffel fluisterd Sophie of alles goed ging vanacht, omdat ze mij heeft horen huilen en naar Rob's kamer heeft horen gaan. Ik laat haar gauw los en loop terug naar de bank waar Rob zit.

Ik negeer haar vraag, omdat ik daar gewoon effe geen zin in heb. Sophie zit achter haar telefoon en typt een berichtje naar iemand zie ik en een paar seconden later voel ik mijn telefoon trillen.

Ik kijk even wat het is, maar natuurlijk is het Sophie.

Sophie: Lieke wat is er aan de hand. Waarom negeer je me als ik je iets probeer te vragen. Ik ben je zus please zeg gewoon wat er is.

Ik heb geen zin om te antwoorden dus laat haar op geopend staan. Dat vind ze niet leuk dus ze gaat me helemaal vol spammen. Ik zet mijn geluid maar uit, want het is best irritant.

Rob zegt dat we zo naar Matthy gaan dus dat iedereen even schoenen aan moet doen en als iemand nog wikt tandenpoetsten dat die dat nu moet gaan doen.

Ik stq op en loop naar boven om mijn schoenen aan te doen en nog even deo op te doen. Als ik weer beneden kom is Sophie nog boven en vraagt rob aan mij wat er aan de hand is, want hij ziet dat er iets is.

Ik zeg dat er niks is, maar hij gelooft het niet dus hij zegt dat ik vanavond wel weer bij hem mag komen slapen als ik wil. Ik knik opgelucht en zeg dankje.

Als Sophie weer beneden is gaan we naar Rob z'n auto. Ik ga naast Rob voorin zitten en Sophie gaat achter mij zitten. Rob legt een hand op mijn been tijdens het rijden, omdat hij weet dat ik een trauma heb aan autotijden.

Vroeger zijn we namelijk een keer zohard gecrashed dat we dood hadden kunnen zijn en sindsdien zit ik liever in de trein of in de bus door de stad heen.

Ik kijk dankbaar naar Rob en hij geeft me een knikje waar hij mee bedoeld dat het goed komt. Als we er bijna zijn zucht ik opgelucht. Als we bij Matthy zijn zie ik Isabel al naar buiten komen.

Sophie en ik geven haat een knuffel en wachten tot Froukje er ook is. Als zij er ook is geven we haar ook allemaal een knuffel en lopen we naar binnen.

Koen was inmiddels al naar binnen gelopen dus alleen Milo moet nog komen. Wij gaan met z'n 4en op de bank zitten en we gaan lekker kletsen.

Matthy vraagt om 12 uur of wij ook zin hebben in eten. Wij zrggen alle 4 tegelijk ja en Matthy vraagt wat we willen eten. Wij overleggen even en komen tot de conclusie dat we maccie willen.

Matthy vraagt aan de rest of die dat ook willen en die zeggen ook allrmaal ja. Matthy vraag ook aan hun wie met ons 4 mee wilt het ophalen. Rob fluisterd wat in Matthy's oor en zegt dan hard op dat hij mee gaat.

Isabel, Sophie en Froukje gaan op de achterbank en ik ga voorin naast Rob zitten. Rob heeft de bestellingen van de rest die thuis bleven. Rob zegt tegen ons dat we moeten gaan nadenken wat we willen en dat we dat dan straks moeten doorgeven.

Ik denk dat ik een mc chicken, een grote friet en een middle milkshake vanille wil. Rob geeft z'n telefoon eerst naar achter zodat we kunnen opschrijven wat we willen.

Dan komt de telefoon bij mij en schrijf ik op wat ik wil. Ik geef de telefoon aan Rob als we er zijn. Rob geeft dr bestelling door en we gaan wachten tot ons eten klaar is.

Omdat we bij de mc drive gaat het lekker snel met het eten maken. Zodra we het eten hebben gaan we terug naar Matthy's huis.

Word vervolgd

Hoop dat het niet te saai is. Hoop dat het volgende deel snel komt en vergeet ook niet om mn andere boek te gaan lezen.

Thought i could trust you...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu