Prima

22 1 5
                                    

Zodra we het eten hebben gaan we terug naar Matthy's huis.

Pov: Matthy
Rob is net met Lieke, Sophie, Froukje en Isabel naar de mc gegaan om eten op te halen. We blijven met z'n vieren achter en gaan lekker Rumikub doen.

Er is maar 1 iemand van ons vijf die echt goed is in Rumikub en dat is Milo. Hij wint echt bijna altijd. Behalve als hij echt kut stenen heeft en alleen maar dubbelen, want de rest is ook niet dom

Iedereen kan het wel, maar Milo toch wel echt het beste. En als Milo niet wint ben ik het wel die wint. Aangezien Koen nooit oplet en er dan weer niks van snapt en Raoul het inzicht er niet echt voor heeft.

Als de rest weer terug is gaan we eerst het potje gauw afmaken en dan lekker eten. Na het eten gaan de meiden naar Isabel haar kamer en gaan daar lekker chillen en wij gaan hier gewoon chillen. We hebben het nog even over bankzitters, maar al gauw komt het bier op tafel en gaat het weer nergens over.

Op een duur komen de meiden weer beneden en Froukje vraagt iets aan Koen, Lieke en Sophie vragen iets aan Rob en Isabel vraagt aan mij of de meiden mogen blijven slapen.

Ik kijk Rob en Koen even aan en zeg dan dat we even gaan overleggen en straks wel naar hun toe gaan om het te zeggen. Zij gaa weer naar boven toen en Koen vraagt aan mij of er wel plek genoeg is.

Ik zeg dat er plek zat is, maar dat ik dan even gauw mama moet bellen om te vragen of dat mag. Rob en Koen gaan hetzelfde doen en als iedereen klaar is komt het er op neer dat het prima kan.

Ik loop even gauw naar boven om te zeggen dat het mag en als ik weer naar beneden loop hoor ik ze allemaal gillen en weet ik veel wat ze doen, maar je kan merken dat ze het leuk vinden.

Als ik beneden ben roept Isabel van boven waar we nog matrassen hebben. Ik roep terug dat ze mama dan even moet bellen. Ze roept nog oke terug en dan loop ik weer naar de woonkamer.

Koen zegt dat ze al konden horen dat de meiden het leuk vonden. Ik glimlach en zeg dat ze het echt heel leuk vinden. We horen de meiden heen en weer rennen om matrassen op te zoeken.

We moeten er wel om lachen en gaan dan weer lekker verder zuipen. Rob zegt dat het maar beter is dat ze hier blijven aangezien Koen en hij al gezopen hadden dus dan was het ook niet echt veilig geweest.

Daar is iedereen het wel mee eens. We gaan voor de grap een potje Rumikub doen om te kijken wie het aangeschoten ook nog kan. We zijn allemaal een stuk minder goed, maar Milo wint nog steeds.

Als het bijna 12 uur is komen de meiden nog naar beneden om ons weltrusten te wensen. Lieke en Sophie geven Rob nog een knuffel, Froukje geeft Koen een knuffel en Isabel geeft mij een knuffel.

Als de meiden naar boven gaan zeg ik nog tegen ze dat ze van mij wel chips en drinken mee mogen nemen. "Als mama gaat zeuren moet je haar maar naar mij toe sturen oke Isabel?" Zeg ik tegen haar Isabel.

Ze roept oke en dan lopen zij door naar de keuken. Als ze terug lopen zeggen ze allemaal nog gedag. Lieke loopt nog naar Rob toe en fluistert iets in zijn oor. Rob knikt en Lieke loopt naar de andere meiden toe rn die gaan naar boven.

Ik kijk Rob vragend aan en hij zegt: "Is gewoon een familie dingetje, breng jij ze morgen terug of moeten we ze komen ophalen? Ik breng ze wel terug zeg ik. "Dan vertel ik het je zo wel even." Ik knik en we gaan verder spelen.

Als het een uur of 1 is gaan Koen, Raoul en Milo naar huis. Rob blijft nog heel even, want hij moet nog wat vertellen.

Als ze weg zijn gaan wij terug naar binnen en begint Rob met: "Lieke is heel erg bang om in een auto te zitten. Ik heb je al wel verteld dat we vroeger een auto-ongeluk hebben gehad toch?" Ik knik.

"Sinds het ongeluk voelt ze zich echt heel erg onveilig in een auto dus zit ze het liefst voorin en dan degene die achter het stuur zit dat dir een hand op haar been legt. Dat vind ze 10x chiller dan dat ze bijvoorbeeld achterin de auto zit en bijna niks kan zien van wat er gebeurd."

Ik knik en zeg:" Dus ze vind het niet erg dat ik morgen tijdens het autorijden een hand op haar been leg?" Rob schud zijn hoofd.

"Moet ik dit morgen nog even aan haar vragen of ze het goed vind? Moet ik uberhaupt even zeggen dat je dut gezegt hebt tegen mij?" "Ja zeg maar tegen haar dat ik het doorgegeven heb." Ik knik.

Rob gaat ook naar huis en ik ga even opruimen nadat ik hem heb uitgezwaaid. Als ik heb opgeruimd dan wacht ik nog even tot mama thuis is en dan ga ik ook op bed.


Dit was alweer deel 4. Ik hoop dat jullie het nog steeds leuk vinden. Tot dr volgendee

Thought i could trust you...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu