Gvd nee

25 3 7
                                    

Ik kan niet zien wie het is dus ik vraag: "Hallo wie is dat?"

Pov: Robbie
Ik zie heel vaag dat het 1 van mijn zusjes is. Ik vraag: "Ben je Lieke of Sophie?" Ze steekt 1 vinger op dus ik begrijp dat het Lieke is.

Ik vraag of ze een knuffel nodig heeft en ze knikt. Ik zeg dat ze bij me moet komen en ik steek m'n armen uit. Lieke komt gelijk nadat ik zeg dat ze moet komen en ze barst in huilen uit als ze op bed zit in een knuffel met mij.

Als ze uitgehuild is vraag ik wat er aan de hand is en ze zegt dat haar vriendje Gijs het uit had gemaakt toen ze aan het bellen was met hem. Ik zie dat ze bijna weer huilt dus trek haar weer in een knuffel.

Ondertussen pakt ze haar telefoon en laat ze mij de gesprekken tussen hem en haar de laatste tijd.

Gijs: Hey schat
Lieke: Hai hai
Gijs: Heb je zin om morgen bij me te komen🤫🍆
Lieke: Uhm je weet dat ik daar nog niet klaar voor ben he
Gijs: Boeie gewoon proberen schat
Lieke: Sorry schat maar dat ga ik schst niet doen
Gijs: Hoezo doe niet zo moeilijk
Lieke: Nou ik wil dat gewoon niet niet
Gijs: Jezus boeie is leuke ervaring
Lieke: Ja en dat kan ook wel wachten
Gijs: Morgen om 14:00 ben je bij mij of er zwaaid wat
Lieke: Maar
Gijs: Geen gemaar je bent er of er zwaaid wat
Lieke: Wat dan
Gijs: Zie je dan wel
Lieke: Oh oke

Ik kijk Lieke aan en vraag of ze heen gegaan is die dag. Ze schud nee en ik vraag wat hij gedaan heeft. Ze zegt dat hij haar had opgezocht en geprobeerd had mee te nemen maar zij was sneller.

"Dus je bent weg gekomen?" Vraag ik. Ze knikt en ik zucht opgelucht. "Maar-" zegt Lieke. "Wat is er schat." Zeg ik. Lieke zegt dat hij haar al wel vaker probeerde mee te nemen en waarschijnlijk om te verkrachten.

Ik vraag waarom ze me dit niet eerder verteld heeft en ze zoekt iets op op haar telefoon en laat het me zien.

Gijs: Als je hier iets over zegt krijg je je broer nooit meer te zien. Ik zou maar oppassen, want je houdt toch zoveel van hem of niet soms
Lieke: Als je ook maar met 1 vibger aan hem zit maak ik je af
Gijs: Probeer maar
Lieke: Als ik jouw was had ik me maar gedeisd gehouden
Gijs: We zullen zien

Ik kijk Lieke aan en zeg: "Is dit waarom je nooit wat heb gezegt?" Lieke knikt ja en begint weer te huilen. Ze ligt nog tegen me aan en ik vraag of er nog meer gebeurd is. Lieke schud nee.

Ik zeg tegen haar dat wanneer er weer zoiets gebeurd dat ze gelijk naar mij moet komen. Ze knikt en vraagt of ze bij mij mag slapen. Ik heb een 2 persoonsbed dus dat wil prima.

Lieke haalt haar eigen kussen en komt bij mij liggen.

Pov: Sophie
Ik hoor dat Lieke naar de kamer van Rob loopt ofzo. Het is al half 2 dus ik vraag me af waarom ze daar nu heen loopt. Na 5 minuten hoor ik zachtjes dat Lieke begint te huilen.

Ik vraag me af wat er aan de hand is. Ik zal morgen wel vragen wat er was. Op een duur hoor ik Lieke terug gaan naar haar kamer en daarna weer naar rob z'n kamer. Ik hoor heel zachtjes dat ze praten, maar ik kan het niet verstaan.

Ik kan weer eens niet slapen dus zet ik muziek op zodat ik misschien in slaap val. Uiteindelijk val ik in slaap.

Niet een heel lang deel, maar je zal er mee moeten leven. Ik probeer zo snel mogelijk een nieuw deel posten. Laterss

Thought i could trust you...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu