Pov: Raoul
Ik ga zo naar Matthy toe, want we hebben daar afgesproken. Rob moet op Lieke en Sophie passen. Koen neemt Froukje mee, want is gewoon gezellig.Het is al bijna 11 uur dus ik ga zo weg. Voordat ik weg ga loop ik nog even naar boven om m'n zusje Amber te zeggen dat ik weg ga. Ik vraag nog even of ze misschien mee wilt, maar ze heeft andere plannen.
Ik vind het best en loop naar m'n auto toe. Tijdens het rijden komt ons nieuwste nummer op de radio: Offline beschikbaar. Fantastisch nummer. Ik zet de radio op z'n hardst en zing heerlijk mee.
Als ik aankom zet ik de radio weer zachter en loop naar Matthy's huis. Als ik aankom is er nog niemand dus ik wacht samen met Matthy op de rest. Dan komt Rob aan en Isabel loopt gelijk naar buiten toe. Even later kont Rob naar binnen.
De meiden blijven buiten wachten tot Koen er met Froukje is. Als Koen binnen komt lopen zegt hij dat de meiden nog buiten staan te praten. Even later zijn zij ook binnen.
Matthy vraagt om 12 uur of we ook zin hebben in eten. De meiden zeggen alle vier tegelijk ja en wij laten hun beslissen wat we gaan eten. Ndat ze hebben gediscuseerd zijn ze eruit gekomen dat ze maccie willen.
Matthy vraagt wie met hun mee gaat om eten te halen en Rob fluistert iets in Matthy's oor er zegt dan dat hij mee gaat. Ik kijk Milo en Koen aan en die snappen het ook niet.
Rob geeft ons zijn telefoon zodat ze kunnen opschrijven wat we willen. Rob gaat met de meiden naar de mac en wij blijven hier. We gaan lekker Rumikub doen om de tijd te doden.
Als Rob en de meiden terug zijn zijn wij nog niet klaar met spelen. We maken even gauw het potje af en gaan dan eten. De meiden gaan na het eten naar Isabel haar kamer.
Wij praten eerst een beetje serieus maar algauw gaat het nergens meer over als er bier op tafel komt. Na een tijdje komen de meiden beneden en ze gaan allemaal aan hun broers iets vragen.
Matthy zegt dat we even gaan overleggen en dan straks zeggen of het mag ja of nee. De meiden gaan weer naar boven en Matthy zegt tegen Milo en mij dat de meiden heel graag willen logeren.
Matthy zegt dat hij dat eerst aan zijn moeder moet vragen. Rob en Koen gaan hetzelfde doen en als ze klaar zijn komen we tot de conclusie dat het kan. Matthy loopt naar boven om het hun te vertellen.
We kunnen het horen als Matthy het gezegt heeft, want de meiden beginnen hard te gillen. Niet normaal hoe hard ze gillen. Ik hoor Isabel naar Matthy roepen waar ze matrassen kunnen vinden.
Wat Matthy zegt kan ik niet verstaan, maar ik hoor de meiden heel hard heen en weer rennen op zoek naar matrassen. Als Matthy terug is zegt Koen dat we al konden horen dat ze het leuk vinden.
Wij gaan lekker verder zuipen. Om 12 uur komen ze nog even beneden om allemaal hun broers nog een knuffel te geven. Matthy zegt dat er in de kast nog wel een paar zakken chips ligt en drinken in de koelkast.
Isabel, Froukje en Sophie lopen naar de keuken en Lieke loopt naar Rob. Lieke fluisterd iets in z'n oor en Rob knikt. Lieke loopt naar de rest toe. Ik zie Matthy verbaasd kijken en Rob zegt dat het een familie dingetje is.
Matthy knikt en Rob vraagt of Koen en hij de meiden weer moeten ophalen of dat Matthy ze terugbrengt. Matthy zegt dat hij ze wel terugbrengt. Rob zegt dat hij dan straks wel even verteld wat er aan de hand is.
Matthy knikt en we gaan verder praten em zuipen. Rob zegt dat het maar goed is dat ze hier blijven, omdat ze zoveel zuipen. Iedereen is het daar mee eens.
Milo, Koen en ik gaan om 1 uur weer lekker naar huis. Als Rob en Matthy ons hebben uitgezwaaid praten wij buiten nog even na. Koen zegt dat hij Froukje wel gaat missen aangezien ze eigenlijk nooit weg is van huis en hij savonds eigenlijk ook niet.
Mijn zusje is ook eigenlijk altijd thuis en ik ook dus dat is echt wel anders als ze 2 daagjes weg is. Het is dan zo stil thuis. Ik geef Milo en Koen nog een knuffel en dan gaan we allemaal naar huis.
In mijn ooghoek zie ik Rob bij de voordeur staam. Ik denk er nog overna om te wachten en te vragen wat er was, maar ik laat het. Ik vraag het hem later wel een keertje. Eerst maar eens thuis zien te komen.
Ik app in de groepsapp nog dat iedereen even moet zeggen als die veilig thuis is gekomen. Iedereen behalve Matthy natuurlijk stuurt een duimpje en ik ga met een gerust hart naar huis.
Ik zet spotify lekker aan en zing mee met de nummers. Als ik thuis ben zijn Koen en Milo al thuis. Rob is als het goed is ook bijna thuis. Ik wacht nog even op een appje van Rob en ga dan lekker slapen.
Lekker deel weer. Hoop dat het beetje leuk is. Laat het vooral in de comments weten als er een verbeter punt is. Voor nu tot de volgende keer. Laterss
JE LEEST
Thought i could trust you...
Fanfiction"Ik dscht dat we elkaar konden vertrouwen, dat blijkt wel weer." Nouja kortom je moet het boek lezen voordat je het gaat begrijpen