11. rész Reni

104 4 2
                                    

Állapodjunk meg. Te beszélsz az anyáddal én pedig megteszek valamit amit szeretnél...-mondtam az alkut mire egy picit elgondolkodott.
- Legyen. Tudom is mit kérek tőled. Azt szeretném ha te jönnél velem amikor beszélek vele. - mondta mire meghűlt bennem a vér.
-Miért? Miért menjek el veled anyudhoz? Ez a kettőtök dolga.
-Nem szeretnék vele beszélni Reni... vagy ha igen kell valaki aki visszafog ha nekimennék. Biztos vagyok benne, hogy ez a dolog sántit. -mondta bizonytalankodva, majd egy puszit nyomott a fejem búbjára.
- Jó legyen. Elmegyek veled az anyáddal való találkozásra. - mondtam de már nem  válaszolhatott mert becsengettek. Bejöttek a többiek is és mi is leültünk a helyünkre és vártuk Baranyait. A tanárnő nem jelent meg hanem helyette Vladár jött be.
- Baranyai tanárnő beteg lett ezért ha megkérhetlek bennetek halkan foglaljátok el magatokat. Vagy menjetek ki. -mondta mire mindenki egy emberként ugrott fel és ment ki az udvarra. Virág és Kinga a PAD-hoz indult, de én az Árkádok alá indultam a fiúkhoz. Úgy voltam vele, hogy beszélgetek velük Zsoltiról aki nem jött ki hanem bent maradt Vladárral beszélni.
- Fiúk segísetek nekem. Zsolti megkért, hogy kísérjem el az anyjával való találkozásra. Viszont félek. Nem akarom, hogy ne találkozzon vele, de nekem mi a geciért kéne mennem.
-Ren ne beszélj csúnyán. És amúgy nincs tipped?
- Nincs.
- Drága egyetlen Reni... -kezdte Dave.
-Ren... ne legyél hülye. -folytatta Ricsi.
- Azért akarja, hogy elmenje vele-folytatta Cortez.
- Mert szeret téged. - fejezte be Robi.
- Nem barátilag húgi. -hallottam meg Andris hangját. Elgondolkodtam azon amit mondtak.
-Oké, de mit vegyek fel?
- Ren ezt Virág es Kinga segít neked. - mosolygott Ricsi.
- Oké. Megyek is. Köszi fiúk.-mondtam majd végig ölelgettem mindegyikőjüket majd visszamentem a lányokhoz....

Fájdalommal együtt Szjg FFWhere stories live. Discover now