25 Reni

36 3 2
                                    

Reggel arra keltem, hogy a mobilom nagyon hangosan rezgett a fejem mellett.cVagyis azt hittem az én telefonom, amíg meg nem láttam a telefon háttérképét. Körülnéztem viszont a lányok sehol sem voltak.
Vajon álmodok?
Először erre gondoltam, de néhány csípés után rájöttem hogy ez képtelenség. Eddig észre sem vettem, de Kinga telefonja mellett nyitva volt egy kis füzet, amin egy üzenet volt lefirkantva:
1.Menj a fürdőszobába, és szedd össze magadat!
Néhány pislogás után sóhajtottam egyet majd a fürdőszoba felé vettem az irányt. Próbáltam vissza fojtani a mosolyomat, de egyszerűen képtelen voltam rá. A szobában egy vadonat új szájfény és szempilla spirál várt rám egy arcmaszkkal együtt.
Pont a kedvenceim, és már éppen fogyóban voltak.
Lemostam az arcomat, és feltettem magamra az újonnan kapott termékeket és már mentem is vissza a szobámba. Azt gondoltam hogy Virág, és Kinga már ott vártak rám, de újra csalódnom kellett.
Újra körülnéztem és észrevettem hogy egy szép egyberuha lógott a szekrényemen.
2.Vedd fel, utána pedig gyere le a konyhába!
Egy kicsit már kezd furcsa lenni ez az egész... Mégis mit tervezhetnek a lányok?
Magamra vettem a ruhadarabot, utána pedig a konyhába indultam. Ami ott várt rám azon kuncogtam egyet magamban. Az asztalon két tányér volt: az egyiken egy egészséges bőséges reggeli volt, míg a másikon finomabbnál finomabb édességek meg ilyesvéle dolgok voltak megtalálhatók.
3.Vehetsz mindkét tányérból, de én inkább az egészséges étrendet ajánlom...
Mosolyogva elfogyasztottam a reggelit és elpakoltam magam után. Végül miután már tényleg mindennel végeztem tétlenül néztem körbe.

-Hát persze!-indultam el a nappali felé.

Hiszen márcsak ott nem jártam az egész házban. Ez még hogy nem jutott az eszembe?
Végre valahára igazam lett! Kinga és Virág ott vártak a kanapén ülve az arcmaszkukkal a kezükben.

-Na végre Renáta!Mi tartott ennyi ideig?-mordult fel Kinga.

-A lényeg hogy itt vagyok, nem?-ültem le közéjük.

-Ááá de csini a rucid!-mosolygott Virág.

-A tiétek is nagyon szép-néztem végig rajtuk.

-Meg van az arcmaszkod?

-Fent hagytam.

-Sebaj, akkor ezt most kihagyjuk-vonták meg a vállukat.

-Tényleg pontosan mi ez az egész?-nevettem.

-Hmm...mondjuk azt hogy ez egy másik csajos nap!

-Van programotok is?

-Így ismersz te engem?-forgatta meg a szemét Kinga.

-Bocsánat, igazad van-próbáltam visszatartani a nevetésemet.

-Képzeld csináltunk popcornt, és sikerült rávennem Kingát hogy nézzük a Twilight-ot!

-Tényleg?-csillant fel a szemem.

-Ahaa.

-Akkor most filmet nézünk, vagy még itt fogtok visítozni fél órán keresztül?-förmedt ránk Kinga.

-Filmet nézünk-válaszoltuk egyszerre.

Mondtam már hogy nekem vannak a legjobb barátnőim? Szerintem már sokszor, de attól még ez semmin sem változtat...

Fájdalommal együtt Szjg FFTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang