Egyszerűen nem akartam elhinni hogy ez az egész pont velem történik most meg... Zsolti komolyan megcsalt engem? Lehet hogy a lány terhes tőle?
-R-reni én sajná...-kezdett bele a fiú, de nem hagytam hogy befejezze.
-Kérlek egy kicsit hagyjatok magamra-suttogtam magam elé, miközben megfordultam.
-Ren!-éreztem meg egy kezet a vállamon.
-Ne most Ricsi-indultam el.
Az utcán semmi máson nem járt az agyam, mint ezen az eseten. Hogy lehettem ennyire idióta? Hiszen nyilvánvaló volt hogy Zsoltival most semmi sincs rendben. Amikor mindig rákérdeztem, akkor soha nem válaszolt értelmesen, vagy éppen megsimogatta a vállamat majd faképnél hagyott. Azt hittem hogy valami családi ügyről van szó, és még nem állt rá készen hogy nekem is megnyíljon úgy ahogy a legjobb barátainak.
Már vagy több millió felesleges és bántó gondolat motoszkált a fejemben, amikoris a telefonom csörgésére lettem figyelmes.
-Igen?-szóltam bele.
-Reni! Hála az égnek hogy felvetted!-hallottam meg legjobb barátnőm hangját.
-Szia Virág.
-Ricsi elmesélte hogy mi történt...Jól vagy?
-Azthiszem igen...
-Mit szólnál ahoz, hogyha ma egy lányos bulit csapnánk? Csak te, én, meg Kinga! Na?
-Jól hangzik-lettem egy fokkal vidámabb.
-Akkor átmegyünk hozzátok olyan 4 körül, oki?
-Várlak titeket.
-Ott leszünkkk! Sziaaa.
-Szia-nyomtam ki.
Ahogy Virág azt mondta, pontosan 4-kor csengettek az ajtón.•••
-Szerencse hogy mindent magunkkal hoztunk!-tettük rá az arcmaszkot a fejünkre.
-Azta. Ti komolyan felkészültetek-mosolyodtam el.
-Renáta ez vészhelyzet volt! Már hogyne készültünk volna fel?!-nézett rám a teljesen fekete fejével, amitől kitőrt belőlem a röhögés.
-Csak mondom te is ugyanígy nézel ki-vigyorgott rám, mire Virág is hangosan felnevetett.
-Akkor milyen filmet nézünk?-néztem rájuk.
-Csak ne valami nyálas filmet-borzongott meg Kinga.
-Akció?-vetettem fel.
-Okii.
Ez este további részében a lányoknak sikerült legalább egy napra elfelejtettetni velem ezt az egész ügyet, amiért nagyon hálás voltam nekik. Őszintén soha nem gondoltam volna hogy valaha lesznek ilyen jó barátnőim...Fogalmam sincs hogy mit kezdenék én nélkülük az életben.
-Jó éjt lányok-dőltem be az ágyamba.
-Jó éjt-válaszoltak kórusban...
YOU ARE READING
Fájdalommal együtt Szjg FF
FanfictionMikor kivágodott az ajtó nem hittem, hogy ennyire megváltozik az életem. Sok minden történt azóta... sokat tanultam az emberekről... és sok minden alakult azóta. Rentai Renáta élete megváltozott a Szent Johannában, de vajon hogyan? Olvass bele @vilm...