21.rész Reni

47 3 2
                                    

Elkerültem Zsoltit mert amikor megláttam Kingát ölelni úgy éreztem, hogy nem vagyok elég neki.
-Hogy szeretne egy olyan lányt mint én? Csúnya vagyok, jól tanulok, könyvmoly vagyok, jóba voltam Némelyivel, szerettem Cortezt és ő is átvágott. Biztos ez is csak egy csapda.
- Hidd el szerelmem, hogy ez nem csapda. Pont ezek miatt szeretlek kivéve, hogy Némelyit bírtad. Amugy meg nem vagy csúnya. De ha az is lennél akkor is a lelked tiszta. Bolond az aki ezt nem értékeli. Szeretem a könyvmoly éned aki minden könyvbe beletud szeretni aki mindig vicces reakciókat mutat amikor olvas, szeretem azt az éned aki szerette Cortezt mert tudom, hogy milyen voltál Cortezzel és tudom, hogy ha szeretsz valakit milyen vagy. Tudom, hogy aki megérdemel azzal úgy bánsz mint egy kinccsel. Tudom, hogy amikor Cortez meg akart ütni azért ugrottál elém, hogy ne verjen meg. Tudom, hogy a te lelked aranyból van és bármit megtenne értünk. Tudom, hogy az életem veled lett teljes. Miattad ismertem meg anyukámat és miattad tanultam meg kezelni az életem. -lépett minden mondatával egyre közelebb hozzám. - Szeretem az IGAZI Renit. - mondta majd megcsókolt. - És nem szeretem Kingát csak megöleltem mert meghatott amit mondott. -mondta mellékesen.
- Hogyhogy jöttél?
- Beszéltem Virággal és mondta, hogy feldúlva hívtad ezért átjöttem. Mindenképpen tisztázni akartam a fejedben a túlgondolásaidat. Ne gondolkodj. A szerelem nem gondolkodik.- innemtől kezdve nem gondolkodtam. Ez volt 4 hónapja. Nem gondolkodtam azon, hogy mi lesz a szerelmi életemmel. Csak sodródtam. Zsolti azóta is a tenyerén hord. Nagyon sok közös programot csináltunk közösen. Suli végén viszont minden megváltozott. Suli végefele ő nyári koncertekre kezdett el járni meg dolgozni. Én néha besegítettem a könyvtárban, találkozgattam Virággal és Kingával, és olvastam. Ennyi volt a nyaram. Nyár végén pedig végzősök lettünk. Zsolti itt kezdett el furcsán viselkedni....

Fájdalommal együtt Szjg FFOnde histórias criam vida. Descubra agora