Selam, öncelikle kitap benim değildir. Başkasının kitabının devamıdır. Asıl yazardan izin alınmıştır.
Önceki kitap şu;
Bunu okuyan varsa öncelikle bundan başlasın. Tüm her şey bunda gerçekleşiyor. Ve dediğim gibi. Asıl yazardan izin alınmıştır! Ve çocukları bilmeyen varsa çocuklar şu şekilde:
İyi okumalar.
≻───── ⋆✩⋆ ─────≺
Yanfei gülmeye devam ediyordu. Çocuklar parktan dönmüştü, Tabibito Can'ın gözleri dolmuştu. Aether bunu gördüğü gibi ayaklanıp Tabibito Can'ın yanına gitti.
"C-Canım! Ne oldu sana? Niye ağlıyorsun bebeğim?"
Tabibito Can göz yaşlarını sildi. Babasına(?) sarıldı. Aether onun sırtını sıvazladı..
"Eimale kavga çıkardı ve saçımı çekti!!"
Eimale göz devirerek baktı. Babasının yanına gitti.
"Sende beni sinir ettin! Üzerime kum atmasaydın!!"
Kazuha Eimale'ın saçlarını okşadı. Onu kucağına alıp Aether ve Tabibito Can'ın yanına gitti.
"Hadi ama çocuklar.. Yapmayın böyle.. Siz arkadaşsınız, küslük yapmayın." Eimale oflaya puflaya Tabibito Can'dan özür diledi.. Aether ve Kazuha gülüştükten sonra Tabibito Can ve Eimale geri arkadaşlarının yanına gitti.
Aileler konuşurken Ayaka arkasında birini hisseti. Arkasına baktı.. Ayato gelmişti.
"HHı?! Abi! Ne yapıyorsun burda!" Ayato güldü. Diğer herkes onlara baktı. Ayato minik kardeşinin saçlarını okşadı.
"Ne o? Yoksa beni görmekten sevinmedin mi?" Ayaka ellerini belime bağladı.
"Hâlâ evlenmedin! Ben bile evlendim! Hani nerde o kadın? Sana trip atamıyorum!!"
Ayato duraksadı.. Ayaka'ya öylece baktı.
"Dedim ya sana.. Hoşlandığım kişi bu şehirden ayrıldı! Ne yapmamı bekliyorsun?"