Yanındayım..

72 5 17
                                    


   Thoma hızla evden çıktı. Scara'nın evine doğru yol aldı, evin önüne geldiğinde içerden sesler geliyordu. Kapıyı çaldı, Hu Tao kapıyı açtı. Üst kattan bağırma sesleri geliyordu. Kenara çökmüş ağlayan Eimale gözüne çarpan ilk şeydi. Ona yaklaştı, Hu Tao neler olduğunu anlattı. Thoma Eimale'ı sakinleştirmek için elinden gelen herşeyi yapıyordu.  Eimale sakinleştirmişti. Hu Tao üst katta Scaramouche ve Kazuha ikilisini sakinleştirmeye çalışıyordu. Thoma iç çekerek Eimale ile yukarı çıktı. Hu Tao ikisinide diz üstü çöktürmüş fena azarlıyordu... O sahne yüzünden Eimale ve Thoma kıkırmasını tutamadı.

"Tao? Neler oluyor?" Thoma direk girdi soruya Hu Tao arkasını dönüp Thoma'ya baktı.

"Hiiiiç! Sadece iki deliyi azarlıyorum." Scara ayağa kalktı. Kızgınca Hu tao'ya baktı.

"SENSİN O DELİ BE?!" Kazuha Scara'ya baktı.

"Bağırmayı kes."

"Sana soran olmadı beyaz soğan."

".... Şapkalı yer mantarı..."

".............................."

".............................."

  Hu Tao bir kahkaha kopardı. Ondan sonra herkes gülmeye başladı. Bir süre konuştular, Kazuha ve Scara birbirlerini affetmişti.. Hatta koltukta beraber uyuyorlardı. 













  Gece yarısı.... herkes uyuyordu, sanırım. Eimale bir kaç sese kalktı... Scara'nın inleme sesleri ile kaskatı kesildi. Bir süre öyle kaldıktan sonra geri uyumaya çalıştı. Sonunda uyuyabilmişti. Ama sesler kulağında çınlıyordu... İyice korkutuyordu onu. Sabah olmuştu artık. Eimale babalarına bile bakmadan okula gitti sınıfa girdiğinde hemen Tabibito Can'ın yanına gitti. Onun yanına oturup, kucağına çıkt- ÖHM YANLIŞ ANLAMA YOK. Tabibito onun saçlarını okşadı. Eimale kafasını onun omzuna koydu.

"Ne oldu Eimale? Korkmuş gibisin."

"Gecenin köründe babamlar sevişiyodu-"

  Tabibito ağzındaki suyu püskürttü.

"NEY-"


____________________________________


VALLA ÖZÜR DÜN HİÇ DİNLENMEDİM ZATEN HASTAYIM BUGÜNDE AYNI YORGUNDUM AKLIMA BİR ŞEY GELMİYO ZATEN 10 BÖLÜMDE BELKİ BİTİRİRİM FUYU NUN KİTABI İLE 34 BÖLÜM OLUR KİTAP.

Peşinden geleceğim.. Bulacağım seni. / Genshın/FanficHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin