Scara hıçkırıklara boğuldu.. Susamıyordu.
"ÖZÜR DİLERİM KAZUHA HEPSİ BENİM SUÇUM SAÇMA NEDENLE BAŞLATTIM KAVGAYI FAZLA AĞIR KONUŞTUM. ÇOK ÖZÜR DİLERİM, İĞRENÇ BİRİYİM CİDDEN ÇOK ÖZÜR DİLERİM!"
Kazuha'nın dudakları arasından minik bir kıkırtı çıkmıştı. Scara'nın başını okşarken gülümsedi.
"Şhh..~ Bir şey olmadı Scara.. İyiyim ben.. Cidden.." Scara ısrarçı bir şekilde özür dilemeye devam ediyordu. Kazuha bir kaç gün daha gelemicekti.. Peki Scara Eimale'e ne diyecekti? Minik çocuğuna ne demesi gerekiyordu.. Eminim ki soracaktı.. Babası Kazuha'yı merak edecekti! Scara düşüncelerin içine düştü. Çıkamazken yanağında yumuşak bir şey hissetti. Kazuha yanağını öpmüştü Scara'nın.
"Ne oldu Scara? Daldın gittin bebeğim?"
Scara susarak ona baktı. Kafasını onun omzuna gömdü. "A..Aptal.."
Kazuha kıkırdadı. Derin bir nefes aldı. Kendini daha iyi hissediyordu. Dudaklarının arasından minik bir melodi duyuluyordu. Scara kafasını kaldırdı.. Kazuha'yı dinledi.
Tam tamına bunlardan 1 ay geçmişti. Ayato Thoma'yı hâlâ arıyordu. Thoma ünlü bir kafenin çalışanıydı.. Ama çok bilenen birisi değildi. Ayato herkese sorular sorarken kafenin ismine ulaştı. O kafeye gitti.. Tam tezgâhın orda.. Görebileceği en güzel yüzü gördü.
Ayato Thoma'ya yaklaştı.
"Oh.. Thoma..." Thoma'ya bu ses tanıdık gelmişti hemen arkasını döndü. Mutlulukla Ayato'ya bakıp ona sıkıca sarıldı.. Ayato'nun yüzünde bir tebessüm oluştu. "Buldum seni.." Thoma güldü. Ayato'nun yanağına öpücükler bıraktı.
"Hop hop.. Sakin Thoma, hızlısın.."
Thoma güldü.. "Çok özlemişim seni, liseden beri görmüyorumm!" Ayato gülerek Thoma'ya baktı. "Thoma şuan boşsan dışarda biraz konuşabilir miyiz?" Thoma hevesle kabul etti.
Ayato ile dışarı çıktılar. Öylesine yürüyorlardı.. Ayato Thoma'ya baktı. Thoma derin nefes aldı.
"Ayato.."
"Efendim Thoma..?"
"Ben... Ben senden hoşlanıyorum Ayato.. Liseden beri."
Ayato şoka uğramıştı. Ama gülümsemişti.
"Hoşlandığına göre.. Thoma.." dizlerinin üzerine çöktü kutu çıkardı.. Yüzüğü gösterdi. "Bende senden hoşlanıyorum Thoma, birbirimiz hakkında her şeyi biliyoruz.. Acaba hayatımın sonuna kadar benimle olur musun?" Thoma kocaman gülümsedi. Hevesle teklifini kabul etti. Ayato yüzüğü Thoma'ın yüzük parmağına takıp elini öptü. Ayağa kalkıp doğruldu. Thoma sıkıca ona sarıldı.1 ay sonra..
Thoma ve Ayato'nun düğün zamanı gelmişti. Thoma çok gergindi ama Kazuha ve Kaveh ona destek veriyordu. Thoma azda olsa rahatlamıştı.. Ayato ise.. Ayato'ya Al Haitham ve Zhongli yardım ediyordu. Al Haitham, Kaveh'ın saçını yapmaya alışık olduğundan Ayato'nun saçını o yapmıştı. O sırada Al Haitham ve Kaveh'ın minik kızı Nahida kapının ardından görüldü. (BANA NE NAHİDA ONLARIN KIZI)
"Ayato abi.. Haitham baba, Zhongli amca.. Kaveh babam sizi soruyor.. Az hızlı olun!"
Ayato kıkırdamasını tutamamıştek Haitham kitabı ile Ayato'nun kitabına vurmuştu. Sonra da Nahida'ya döndü.
"Tamam hayatım şimdi geliyoruz sende de o işkolik babana az sabretsin."
Nahida minik bir kahkaha kopararak odadan gitti. Ayato'da üstünü düzelttikten sonra üçü odadan çıktı, Kaveh Al Haitham'ın arkasında belirdi. Sonra da kalçasına bir tekme yedi.
"ULAN ŞEREFSİZ BEN İŞKOLİK MİYİM?"
Al Haitham Kaveh'e dönünce Kaveh sıçtığını anlayıp Kazuha ve Thoma'ya kaçtı.
"LAN GELME ÜSTÜME!"
"SUS LAN SARI CİVCİV!"
"PİS NANE!"
Düğün saatı.. Thoma ve Ayato fazla heycanlıydı. Thoma terlemeye başladı..
"Ayato.. Ya yanlış bir şey söylersem..??"
"Sakin ol Thoma.. Yanında olacağım.."
﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
AĞLA BURDA BİTİRCEM DÜĞÜM ŞEYİ DİĞER BÖLÜM MAUAHAHHAJAJAA