Evet-!

73 6 37
                                    


  BİLMEM KAÇ YIL SONRA YEBİ BÖLÜM.. Ve asla dinlenmedim.. TÜM GÜN ÇİZİM YAPIYORUM AMKMİ QÜWİQMEİQNDŞQNEŞWNEŞNWPWNWŞ
Neyse.. GELİYI BİZİM EİMALEXTABİBİTO WOWOWOOWOWOEOEOEOEOWOWPPW HEHneyse amk qaaaaaa dvm edem.

⚊⚊⚊⚊⚊⚊⚊⚊⚊⚊⚊⚊⚊

  7 sene geçmişti. Artık çocuklar 17 yaşındaydı..

  Bir yaz sabahıydı.. Okul tatildi. Scaramouche ve Kazuha koltukta oturmuş film izlerken Eimale yanlarına geldi.

"Baba,"

"Efendim canım?"

"Ya ben şimdi çıkıcamda.. Saçımı yapamadım.."

  Kazuha güldü. Koltukta doğrulup Eimale'e oturması için işaret etti. Eimale onun önüne oturdu. Kazuha Eimake'ın elinden tarak ve tokaları aldı. Saçını güzelçe tarayıp arkadan kendisinin ki gibi bağladı.

"Teşekkürler baba.." Eimale gülümseyerek odasına gitti. Minik bir çantaya eşyalarını koyup odadan çıktı. Çanta'yı boynundan geçirdi(Şu omuz çantaları varda saplı maplı) Scara'lara el sallayıp evden çıktı. Tabibito ve Ayayo ile buluşacaktı. Ayayo Tabibito'nın peşinden ayrılmıyordu.. Korumacı bir kuzendi. Sonunda buluşucağımız yere geldim. Tabibito hemen üstüme atladı. Ayayo kuduz köpek gibi bağırıyordu.

"Sal çocuğu Aya.."

"SANA NOLUYO LAN PATLICAN KAFA!"

"SADECE SAÇIM KOYU MOR AMK NE ALAKA PATLICAN?"

"Patlıcanın rengide koyu mor ya hani Eimale.."

"Sus tato.."

  Ayayo ve Tabibito gülmeye başladı. Eimale istemsizce kızarmıştı...












  Üçü beraber eğlenceli bir zaman geçirdiler.. Eimale uzun zaman sonra aşırı mutlu şekilde eve döndü. Eve girdiğinde Scara mutfakta yemek yapıyordu. Kazuha ise Scara'yı dizikliyordu. Eimale yanlarına gitti.

"Scara babamı dizikleme Kazubaba.."

"Ney-! Kazu?!"

"NE DİZİKLEMESİ YA AHAHHA NE ALAKA EHEHWJ!"

  Üçü birden gülmeye başladı. Kazuha pozitif enerjisini aktarmış gibiydi.

  Eimale odasına döndü. Odaya girdiğinde telefona bildirim gelmişti.. Telefonu açıp baktı.. Tabibito'dan dı.

Tato<3
"Eiiimalee"

Eimale
"Noldu?"

Tato<3
"Napıyorsun? Eve geçtin mi?"

Eimale
"Odaya yeni girdim.. De neden sordun?"

Tato<3
"Hehe.. Hiç.. Bir şey diyecektim ama..-"

Eimale
"Ne diyeceksin..?"

Tato<3 yazıyor...
Tato<3 çevrimiçi.
Tato<3 yazıyor...

  Çevrimdışı..

Eimale
"Tato?"
"Ne oldu?"
"Söylesene."
"Tato?"
"..."
"TABİBİTO!"

Tato<3
"BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM OLM SAKİN AMK"

Eimale
"Eee ne dicen söyle cankm☺"

Tato<3
"Korktum.."

Eimale
"☺☺☺☺"

Tato<3
"Tövbe estağfurullah..."

Eimale
"OLM SÖYLW YETER İKİ SAATIR AAAAA VALLA ENGEL ATARIM."

Tato<3
"TAMAM TAMAM SENDEN HOŞLANIYLRUM BUNU DİCEKTİM!"

Eimale
"hE-"

⚊⚊⚊⚊⚊⚊⚊⚊⚊⚊⚊
Sg zıbarın amk gecenin 2sında yazıom BAŞIM ÇATLIYO

Peşinden geleceğim.. Bulacağım seni. / Genshın/FanficHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin