Hayır.. Bırakma beni!

81 8 41
                                    

  Thoma biraz olsa sakinleşmişti. Memur onların yanına geldi. Bir kaç konuşmadan sonra lafa girdi.
"Siz Bay Thoma, Kamisato Ayato'yu kocanız olarak kabul ediyor musunuz?"
Mikrofon Thoma'ya doğrultuldu.
".. Evet!"
Alkışlamalardan sonra mikrofon Ayato'ya doğrultuldu.
"Peki siz Bay Kamisato Ayato, Thoma'yı kocanız olarak kabul ediyor musunuz?"
Ayato derin bir nefes aldı.
"EVET!"

  Sevinç sesleri her yerde yankılanıyordu. Memur tebessüm etti.

"O zaman bende sizi koca-koca ilan ediyorum. Damadı öpebilirsiniz."

  Ayato direk Thoma'nın dudağından öpüp çekildi. Düğün mükemmel ilerliyordu.. Thoma ve Ayato güzel vakit geçiriyorlardı. İkiside aşırı mutluydu..













2 yıl sonra..












  Mutfaktan Thoma'nın sesi duyuldu.

"Kato! Hadi okula geç kalıcaksın!" Kato Thoma ve Ayato'nun ikizlerinden erkek olandı. Kız çocukları Apua hasta olduğu için okula gitmicekti.

"A-Ama anne! Ya okulda bişi olursa..?"

"Merak etme bebeğim.. Tabibito Can ile aynı okula gideceksiniz. O senin yanında durur!"

  Kato'dan sevinç sesleri duyulunca birisi aşağı indi. İnen kişi Aqua idi

"Mhm.. Kato! Ses çıkarma ya!!" Aqua elindeki yastığı Kato'nun yüzüne attı.

"Hey-! Aqua! Yapma böyle!!!"

  Aqua kollarını kavuşturdu. Okula gidemediği için sevinçliydi aslında ama yarın kesin götürcekti babası..

"Ah.. Hadi çocuklar.. Babanız ve Halanız gibi tartışmayın, hadi Kato gidelim biz. Aqua sende babanla dur canım."

Aqua göz devirdi. Geri yukarı çıkıp Ayato'nun yanına gitti. Thoma ise evden çıkmıştı. Kato ile okula doğru yürüyordu ki telefonu çaldı. Çebinden telefonu alıp açtı. Arayan Scara ıdı ve sesi fazla ağlamaklıydı.

"Huh? Scara ne oldu?!"

"Thoma.. Hiç iyi değilim! Kazuha ile ilişkimiz berbat yöne gidiyor, ve bunları Eimale anladı! Bizimle bir kelime bile konuşmuyor. Lütfen yardım et!"

"T-Tamam! Hemen yankna geliyorum hayatım ama şuan kapatmalıyım.."

"P-Peki.."

  Thoma telefonu kapatım cebine geri koydu. Katı'yu okula bıraktı. Ona el sallayarak hızla Scara'nın evine gitti.

  Evin önüne geldi. Kapıyı çaldı. Açan Hu Tao'ydu. Oda her şeyi bildiği için desteklemeye gelmişti. Thoma'yı içeri aldı. İkiside Scara'nın odasına çıktı. Scara hıçkırarak ağlıyordu.

"Scara! Ne oldu sana böyle! Hemen anlat!"

  Scara her şeyi teker teker anlattı. Aşırı kötüydü. Hu Tao ona sarılıp sakinleştirmeye çalışıyordu.. Ama işe yaramıyordu. Kazuha eve dönmemişti. Bu Scara'yı daha perişan ediyordu.

"İğrenç birisiyim ben! O haraketleri yapmamam lazımdı! Kendimi bok gibi hissediyorum! .. Sinirlerime hakim olamadım!"

"Ama Scara.. Suç sadece sende değil.. Kazuha annen hakkında fazla söylenmiş.. Sinirlenmen normal."

"Ama ona o sıra vurmamalıydım!!"

"Şhh... Ben şimdi Kazuha'yı arıcağım. Thoma, sen Scara ile kal."

  Hu tao Scara'yı salıp sehpa dan telefonunu aldı. Balkona çıktı. Kazuha'yı aradı.. 5. Çalışında açtı.

"A-Alo? Hu tao ne oldu..?"

"Kazuha.. Scaramouche şuan ne hâlde haberin var mı?"

"N-Ne olmuş ki ona!"

"Adam perişan hâlde. Böyle giderse kendi saçlarını yolacak! Nasıl bir ilişkidesiniz farkında mısınız? Eimale sizle konuşmuyor! Sizden soğmaya başlamış bile olabilir! Çocuk daha 3. Sınıfa gidiyor ve aile içi kavgaları var! Böyle minik bi çocuğa travma yaşatmak mı istiyorsunuz? EİMALE'IN HAYATI DA MI SCARA'NIN Kİ GİBİ OLSUN İSTİYORSUN? OĞLUM İYİ MİSİN SEN? SCARA ANNESİ HAKKINDA NE KADAR KÖTÜ BİLMİYOR MUSUN? ANNESİNİN SEVDİĞİNDEN BİLE HİÇ Bİ ZAMAN EMİN OLAMADI ZATEN? APLAT HARAKETLER SERGİLEMEYİ BIRAKIN ARTIK!"

  Kazuha sessiz kaldı. Ne diyeceğini bilemedi. Bir süre sonra konuştu.

"Hu tao... Bekleyin, geliyorum."

  Hu tao telefonu kapattı. Balkondan çıkıp geri yanlarına gitti. Scara biraz daha iyi haldeydi. Uyuyakalmıştı hattâ. O hâli ile görünce Hu Tao gülmeden edemedi.

"Ee.. Konuştun mu Kazuha ile? Bağırışını duydum.."

"Evet konuştum.. Biraz azarladım da.."

"Hm.. Anladım.."

  Bir süre sonra Kazuha eve gelmişti. Üst kata çıkıp odaya girdi. Uyuyan Scara ve Hu Tao'yu gördü. Thoma'ya baktı. Thoma kaşlarını çatmış şekilde bakıyordu.

"Ne yaşadınız lan siz?"

  Kazuha biraz geriye çekildi.

"K-Kapa çeneni.. Scara'dan özür dilemem gerek. Uyanmasını beklicem!"

"Affedeceğini sanmıyorum.. Ağır konuşmuşsun.."

"Hayır... O beni bırakmaz!"

Peşinden geleceğim.. Bulacağım seni. / Genshın/FanficHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin