Kitap..?

72 5 19
                                    

  Son bölümle karşınızdayım. . Hehe. . .

⚊⚊⚊⚊⚊⚊⚊⚊⚊⚊⚊⚊⚊⚊⚊⚊

  'Yıllar geçti. Çocuklar artık 20-22 yaşındaydı. Eimale ve Tabibito kendilerine ayrı ev almıştı. Yaz günüydü. Eimale Tabibito'yu mükemmel deniz manzaralı bir yere götürmüştü. Tabibito hayranlıkla bakıyordu. Eimale onu kendisine çekti. Dudağına hoş öpücükler bıraktı. Duramıyordu, Tabibito'nun kıkırdama sesleri Eimale'nın kulağına gidiyordu. İkisi harika zaman geçirdikten sonra eve doğru yol aldılar. Yolda yürürken Aqua'yı bir çocukla yanyana gördüler. Aha! Kaveh ve Al Haitham'ın ikinci çocuğu Toya! Tabibito onları görünce kıkırdadı. Bir kaç dakikaşık sohbet ardından sonunda eve gitmişlerdi. Tabibito hemen yatağa atladı. Çok yorgun du, Eimale arkasından yatağa girip ona yanaştı. "E-Ehh.. Ema, ne yapıyorsun?" utanarak sordu Tabibito, Eimale karşılık verdi. "Hiç.. Sadece kokunu içime çekiyorum.." Tabibito kızarmıştı. Eimale sırıttı. Onun boynunu öpmeye/yalamaya başladı. İş kötüye gitmeye başlamıştı. Tabibito'nun iniltileri odanın duvarların da çınlıyordu. Acılı bir gecenin ardından ikisi de uyudu. Eimale hâlâ Tabibito'yu salmamış sıkıca sarılarak uyuyordu. Tabibito'da aynı şekilde. Sabah olmuştu.. İkili uyandı. Eimale yataktan kalkarak mutfağa gitti, tabii Tabibito'ya öpücük bırakmayı unutmadı! Tabibito'da kendine geldikten sonra Eimale'ın arkasından mutfağa gitti. Beraber yemek yaptılar.. Sofra oturup yediler.. Günleri her zaman ki gibi boştu ama eğlenceliydi! Bir kaç hafta geçmişti. Eimale ve Tabibito hoş bir mekana gitmişti. Eimale Tabibito'ya baktı. "Tato." dedi kısıkça.. "Huh? Efendim Ema?" Merakla konuştu Tabibito. Eimale bir dizinin üstüne çöktü. İç cebinden bir kutu çıkardı. Kutunun kapağını açıp yüzüğü gösterdi. "Benimle evlenir misin Tato..?" Tabibito kıpkırmızı hâle gelmişti. Hafif gülümseyerek kabul etti. Eimale yüzüğü ona taktı.'

⚊⚊⚊⚊⚊⚊⚊⚊⚊⚊⚊⚊⚊⚊⚊⚊

Tato:Vay be Xia! Bu hikaye kitabına bayıldım!

Xia(Yazar):Ehe, arkadaşım sağ olsun.

Tato:Keşke gerçek bir hikaye olsaydı.. Ema ile evlenmek isterdim.

Xia:Ooo~

Tato:EHE-

  Hmh... Hikayeler ister kötü bitsin ister mutlu.. En azından bizimle hehe^^ Tato'nun kitabın kapağını kapatışı ile daha da şenlendi..

Peşinden geleceğim.. Bulacağım seni. / Genshın/FanficHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin