Yeni bölüm attığın gibi okuyanlar>>>>
⚊⚊⚊⚊⚊⚊⚊⚊⚊⚊⚊Xiao bu mal diye bir bakış atıp Qiqi'yı kurtarmıştı.
"ALALALALANNNNNNN SAL LAN QİQİ'YI YİCEM ONU!"
Xiao Hu Tao'nun kafasına bir tane vurup Qiqi'den özür dilemişti. Hu Tao'yu alıp diğerleri ile ordan uzaklaştı. Büyük bir mağazaya gelmişlerdi. Çocuklarda yanlarındalardı.. Tabibito Eimale ile konuşmak istiyordu ama yapamıyordu. O sıra da Tabibito'nun arkasından Aqua çıktı.
"Tabibito!"
"h-Haa!!"
"Yardım ister misin?"
"n-Ne konuda?"
"Eimale ile konuşman konusunda."
"A-ama!"
"Şhhhh... Eimale'e onu seviceği bir hediye al ve ne kadar aşık olduğunu göster kuzen!"
Aqua Eimale'e aşık olabilirdi ama kuzeni daha önemliydi.. Tabibito'yu çekiştirerek bir yere soktu. Ne de olsa istediği şeyi alabiliyordu. Babasından bol miktarda para araklamıştı!
Aqua Tabibito ile Eimale için çok hoş ve tam onun tarzında bir hediye aldı.
"Başarabilirsin Tabito!"
"Hehe..-"
Tabibito Eimale'ın yanına gitti.
"E-Ema.."
"Hm? Tato?"
Tabibito arkasında sakladığı hediyeyi Eimale'e uzattı. Tabibito'nun uzatması ile Eimale'de bi hediye uzatmıştı. Arkadan bir şak sesi geldi ikiside oraya baktı. İkizler yani Kato ve Aqua ellerini çakmıştı ama hemen saklandıklarından anlamışlardı.
Eimale ve Tabibito bir birlerine baktılar. Eimale Tabibito'ya yaklaştı.. Yaklaştı.. Dudakları birbirine değdiğinden 3 saniye sonra utanarak geri çekildi. Tabibito tebessüm ederek güldü.. Eimale'demona karşılık verdi.. Aqua gözleri dolmuş şekilde ikisini izliyordu. Kato ona kıkırdıyordu.
"Katoo.. Çok tatlılar..~"
"Hmhm.. Öyleler. Minik fare amma zeki çıktın ya.."
"Minik Fare?"
"ananı sikm."
Kedi. Köpek. Kavgası.
Dağılma zamanı gelmişti. Eimale ailesinden izin alıp bir günlüğüne Tabibito'larda kalacaktı. Scara ve Kazuha izin vermişti. Aether ve Xiao'da karşı çıkmadan kabul etti. Eimale Aetherlerin arabasına Tabibito ile bindi. Aether ve Xiao'nun binmesi ile Araba... ARABA ÇARPILDI AMK XİAO SÜRÜŞÜNE SIÇIM.
Eve gelmişlerdi. Aether yemeklerin hazır olduğunu ve önce yemeleri istediği söyledi. Eimale, Xiao ve Tabibito onu kırmadı. Hep beraber masaya oturdular.. Aether yemekleri önlerine koydu. Yemeye başladılar.
"Mhm! Aether abi! Bu çok güzel!"
"Hehe Afiyet Eimale'cım^^"
Herkes hafif kıkırdadı. Yemekler yendi. Sofra toplandı. Tabibito Eimale ile odaya çıktı. Birbirlerine korku hikâyeleri anlattılar. Güldüler eğlendiler.. En sonunda ikisinin de uykusu geldi.. Sarılarak uyudular.