Yazılış tarihi:20/05/2023
Umarım beğenirsiniz, buraya benim için kalp bırakır mısınız?❤️
Herkes okuma tarihini buraya yazsın.👉
Bölüme geçmeden önce kesinlikle Giriş kısmını okuyunn! Bunu kesin bir şekilde yazdım çünkü ben bazen okumadan geçiyorum gereksiz olduğunu düşündüğüm için ama siz okuyun çünkü gereksiz değil. Anlamanız için okumanız gerekiyor.
Okurken yorumlamayı da unutmayın barii. Vallahi bir saattir giriş kısmını uzun yazmaya çalışıyorum ama sanki ben yazdıkça daha çok kısalıyor gibi hissediyorum. Yani ben 2000 kelimeyi geçti heralde diyorum, baktığımda daha 1500 bile olmadığını fark ediyorum. Bunları neden yazdığıma gelirsek ise kelimeler biraz daha çoğalsın ve bölüm uzum dursun diyee.
Neysee uzun lafın kısası ben bu bölümü uykusuz bir şekilde yazıyorum.😶🌫️😪
Ayrıca sınavlarım var ve ortalamam aldığım notlar ile düşmüş durumdayken benim burada hikaye yazmamın hiç doğru olmadığını biliyorum.Zaten bende bir watty aileminde büyüyen biri olarak yanlışlara koşmayı severim watty kızları gibi.
Sizi çok seviyorummmm🤍✨
Çok uzatmadan bölüme geçmek istiyorum, iyi okumalar!
♡
"Ölüm onu değil, öldüğünde o ölümü güzelleştirecek kadar güzeldi."
(7 yıl önce-geçmiş zaman)
|2016|Akşamın saati bile belli değilken genç kızın ve arkadaşının gezdiği sakin sokaklar; düşmandır. Onlar bunu bilmeksizin geziyordu akşamın bir vakti. Ailesi oldukça baskıcı bir o kadarda sevgi doluydu. Kim kızının akşamın bir vakti dışarı çıkmasına izin verirdi ki? Kimse. O kız izin almıştı.
Yalan söylemek onun için kötü bir şeydi. Ama o gün yalan söylemişti. Yalan bir kıyafete sıçrayan leke gibiydi, o kız için. Yalana bulaşan biri ise yıkasa da geçmeyen bir kıyafetti.
Arkadaşının yalanıyla geldiği barda rahatça dans ediyordu iki genç kız, iki arkadaş. Kızın arkadaşının son günüydü, arkadaşı genç kızı bırakıp gidecekti. Genç kızın ailesi ders çalışmaya gittiklerini sanarken o arkadaşı ile gecenin bir vakti ıssız sokaklardan geçmiş bir bar köşesinde eğleniyordu. Gençlerdi. Daha çok gençlerdi. Yarının ne olacağını düşünmeden dans ediyorlardı.
Gülüyorlardı. Herşeyi unutmuş eğleniyorlardı. "Kızım burası çok eğlenceli!" diye arkadaşına eğlenen sesini duyurmak için bağırmıştı, Lalin.
Arkadaşı, Eda kahkaha attığında cevap verme gereği duymamıştı. Zaten cevap vermesede Lalin onu anlardı."Kaçıncı bardağın kızım yavaş olsana!" diye arkadaşına telaşla sitem etti Eda. Arkadaşını getirdiği o barda arkadaşı iyi olarak çıkmalıydı, iyi olması için sarhoş olmalıydı ama fazlası da zarardı.
Lalin arkadaşının sitemine kulak asmadan kaçıncı bardağını içtiğini bile bilmeden kafasına dikti içkiyi. İlk defa kullandığı içecekler onda fazla uyuşukluk ve sarhoşluk etkisi yaratmıştı. Eda, arkadaşına bakarken derin bir iç çekti. Onu bırakmak istemiyordu. Ama gitmek zorundaydı. O bu gece çekip gidecekti. Lalin'in ne kadar kendisine düşkün olduğunu biliyordu, Eda. Lalin'in onu bırakmayacağını da biliyordu, bunun için bara gelmişlerdi.
Eda, Lalin'e buralardan sevgilisi ile gitmek istediğini söylediğinde genç kızın arkadaşının ayağına kapanıp 'gitme' diye ağlamadığı kaldığını biliyordu. Lalin'in o hâlini gördükten sonra onu bırakmayacağını biliyordu, ama aşkı ağır basıyordu; gidecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Querencia+18
Teen Fiction[Cinsellik,küfür ve hakaret bulunmaktadır.*] |Başlangıç tarihi; 20/05/2023| TANITIM! Karşısındaki adamın göğsüne bir yumruk attı. Sert yumruk adamı sendelenmesine bile neden olmazdı ama o yumruk kadın için atan kalbine denk gelmişti, bu beklenmeyen...