―3―

316 16 0
                                    

|Bölüme başlamadan önce lütfen yıldıza basar mısınız?|

|Buraya herkes yaşını bıraksın bakalımm.|

Vallahi gözümü açar açmaz yaptığım tek şey kitap yazmak veya okumak oluyor. Aç karnına kafam ne kadar basarsa bir kaç satırdan hikayenin 3. bölümüne başlamak istiyorum.

Başlamadan önce söylemek istediğim bir şey var.
Yani ben çok fazla okurum olduğunu düşünmüyorum -ki zaten hepsi okumuyor sadece inceliyor- ama yinede hikayeye bir göz atarsanız yıldıza basmayı unutmayın lütfennnn 🥺💗

Eskiyi bilen bilir. İlk yazdığım kurgumu neredeyse saat başı yeni bölümünü paylaşıyordum ki sınav haftalarım bile beni etkilemiyordu. İlk kurgumla beraber ikinci kurgumu da paylaşıyordum ve ikisi de birbirine engel olmuyordu. (İki hikayemi de yayından kaldırdım ve sildim.)

Şimdi sadece bu hikaye var ve önceden saati saatine iki hikayeme de bölüm yazıp atan ben şuan bir kitabın bir bölümü için aylarca uğraşıyorum. Ayrıca bu ne sınav haftama denk geliyor ne de özel bir mevzuya. Okul tatilindeyim ve bu hâlde bile bölüm oldukça geç geliyor, farkındayım. Lütfen mazur görün artık eskisi kadar hızlı değilim ki bunun farkına yazdım bu kısacık metinden bile herkes farkına varır. Kafamı dağıtmak için yazdığım kurgu beni daha çok dağıttı. Çünkü ilk defa bu kadar ağır bir kurgu yazıyorum.

Geçmişe normalde çok takılı kalan kurgular hoşuma gitmez fakat bu kurgum neredeyse geçmişten ibaret. Tarihler kafamı karıştırabiliyor bunun için bölümü sindire sindire tekrar ederek yazmak istiyorum. Özellikle kurgunun daha başlarında olduğum için tam olarak konuyu ve gidişatı yerine oturtmadığım için ayrı kafa yoruyorum. Bölümlerim 10-15k arasında değişirken bu bir aydır gelmeyen 3. bölüm 20k kelimeyi geçiyor.

Sizi daha fazla sıkmamak için burada kesiyorum diğer bölüme açıklamama devam ederim..
Altta bıraktığım şarkı yeni bir aşk hikayesi.. veya eski bir aşk hikayesinin fon müziği gibi geldi.. Bu bölümü anlatan müzik o olduğu için bırakmak istedim.

Çok uzatmadan bölüme geçmek istiyorum..

Anıl berke-Zor

İyi okumalar!

"Bir insan kaderinde ise yanlız kişi değildir, yanlış zamandır."

Lal. Adımın Lalin olmasının sebebi belkide buydu. Ailem, herkese güzel bir adım olduğunu göstermek isterken, bana adımı kısaltarak tamamen birbirinden farklı anlamda kullanılan yeni bir ad ortaya çıkararak söylüyordu.

Benim adım Lal Kırca.

Lal; ailemin her istediği yapan bir kız. Aslında sadece onların himayesi altında bir kız. Annem ve babam susmam için bana "Lal" der. Çünkü lal isminin anlamının biri; dilsiz demekti. Ailem ile düşüncelerimiz hiç aynı olmadığı, hep çalıştığı için bana bir uyarıda bulunurlar. Bunu "Lal" diyerek yapıyorlar.

Querencia+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin