―5―

212 9 4
                                    

Öncelikle herkese selammmm

Yeni bölümü yazmak için başladım hadi bakalımmm çok fazla şey yazacağımı sanmıyorumm ama yinede bir kaç kelime tek tük şeyler yazmaya çalışacağım..

Bunun dışında okullar açılmak üzere ve ben eskisi kadar aktif olacağımı sanmıyorum okulumdan önce de gireceğim sınavlarım var ve bilin bakalım kim sınava çalışmak yerine kitap yazdı? Benn tabikii!

Sjsjssjjs tamam yaaa relax daha varr zamanım vallahi bu defa öyle büyük açıklamalar filan yapamayacağım bunun için uzatmıyom.

Eh neyse çok uzatmadan bölüme geçiyorum.. Ve not olaraktan tekrar söyleyeyim; hikayede yanlış, eksik, hatalı yazdığım kısımlar ve kelimler olursa affola. Dikkat etsemde bazenleri gözümden kaçabiliyorr.

|Bölüme başlamadan yıldıza basar mısınız??|

|Benimle ilgili merak ettiğiniz soruları alabilirim.. (rica ve rica yaşım dışında)|

 (rica ve rica yaşım dışında)|

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Medya: Gece
(İg: hollyylim)

Alta bu bölümün benim gözümde anlatan bir şarkı bırakıyrum dinlemeyi unutmayınnn.

Model-Sarı Kurdeleler

İyi okumalar!

"Gözlerde yalan söyler ama bir tek o yalanı güzelleştiren baktığı iki çift göz olur."

Gözler yalan söyler miydi? Baktığı iki irisin karşısında ki insana hissettirdiği şeylerin gerçekliği kadar gözlerde ki duygu da gerçek miydi yoksa o da dudakların arasından çıkan yalan dolan kelimeler gibi sahte miydi? Gözler de yalan söylerdi.

Yalan söylemeyen tek şey hazırlıksız davranışlardı. Düşünmeden yapılan ama doğru olan davranışlar.. Gözleri bana susmamı söyler dudakları bunu doğrulamaz ama ölmemem için yine bana siper olur. Neydi? O bana aşık mıydı yoksa hâlâ beni kullanabilecek bir kukla mı sanıyordu? Ona inanacak kadar aptaldım ona inanmak aptallıktı bunu kendime defalarca kez hatırlattım. Ona inanmak aptallıktı. Ben aptal olmayı bile kabul etmiştim ama neredeyse dakikalar önce ondan nefret ettiğimi dile getirmiştim. İçten içe ondan nefret ediyordum çünkü benimle oynamıştı ama oynarken öyle gerçekçiydi ki yalan gözleri bana bakarken, artık ona bağlanmıştım ve ona olan nefretimi engelliyordu.

Querencia+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin