Ohm ohm. Kısa bir açılış konuşması yapıp gideceğim. Öncelikle hepiniz bu kitapta nerden çıktı demişsinizdir. Şöyleki bu kitap bir okuycumun hayatını anlatmaktadır. Eğer isterse yorumlarda belli eder kendini. O zamana kadar gizli tutacağım. Çoğu şey farklı olsa da bazı olaylar ve kişiler birebirdir.
Hikâyesini bana anlattığında kesinlik bir kitap olmalı demiştim. O yüzden kolları sıvayıp yazar olmaya çalışan benle bir şeyler yapmaya başladım.Umarım beğenirsiniz. ☺️😍🌹
Keyifli okumalar dilerim vişneler🍒💚🙏BENGÜ SU BULUT
Su, Pusula kolejinde lise son sınıf öğrencisidir. Ailesiyle beraber yaşamaktadır. Üniversite mimarlık son sınıf okuyan bir abisi vardır. Eğlenceli bazen de duygusal ve vişne düşkünü bir kızdır. Fazlasıyla yumuşak kin tutmayı sevmeyen biridir.
ELA MERCANSU' yun en yakın arkadaşı ve aynı sınıftalardır. Aynı zamanda çocukluk arkadaşıdır. Naif bir yapısı vardır. Yerine göre eğlenceli yerine göre de serttir.
HELİN GÜNEŞ
SU'yun en yakın arkadaşı ve aynı sınıftalardır. Eğlenceli ve sinirli biridir. Dedikoduya bayılır. Dikkatli birdir çoğu şeyi kısa sürede anlar ve farkeder.
BARIN KARAHAN
Pusula Kolejinde lise son sınıf öğrencisidir. Sert biri olarak tanınır. Kolejdekiler onun nasıl biri olduğunu daha tam olarak anlayamamışlardır. Kızların dikkatini çeksede gizemli bir kişiliği vardır.UYGAR ÇETİN
Pusula Kolejinde lise son sınıf öğrencisidir. Barının yakın arkadaşıdır. Sert ve aşırı umursamaz birdir. Kızlara zaafı vardır.
EMİR DİNÇER
Pusula Kolejinde lise son sınıf öğrencisidir. Barının yakın arkadaşıdır. Aşırı eğlenceli biridir. Naif bir yapısı vardır. Ama sinirlendiğinde gözü kimseyi görmez.
ARDA SAYER
Pusula Kolejinde lise son sınıf öğrencisidir. Değişken bir ruh haline sahiptir. Kafasına göre takılmayı sever. Bazen çok aşık gibi gözükse de bazen de umursamaz birinin teki olur.
KORAY BULUT
SU' YUN abisidir. 24 yaşındadır. Mimarlık son sınıftadır. Soğuk espirileriyle tanınır. Suyu deli etme bayılır ama onun canı yansa kendisinin daha çok canı yanar. Eğlenceli olduğu kadar da zekidir. Birazcıkta capkındır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH VİŞNE
ChickLitVişneler... Her gün oturduğum sıramda olan vişneler... Kim koyuyordu ki bunları. Üstelik nerden biliyordu vişne sevdiğimi. ⭐ Yaşanmış bir hikâyeden esinlenilmiştir. ⭐ Karakterin çoğu gerçektir. Aynı isimler kullanılmıştır.