- Ma bucur ca îți place. Ma gândeam ca vei strâmba din nas la lipsa luxului cu care ești, probabil, învățată.
- Nu sunt atât de superficiala, întotdeauna mi-au plăcut lucrurile simple. Se apară ea puțin indignata ca el crezuse asa ceva despre ea.
- Hai sa ne băgăm în apa pana nu se răcește, o îndeamnă el, in timp ce se dezbracă deja.
- Amândoi? Se mira ea. Dar încăpem?
- Sigur ca incapem. Dezbraca-te! Sau, poate vrei sa o fac eu? Întreabă el jucăuș, deja gol în fata ei, cu o erecție de toată frumusețea. Urmarindu-i privirea, el se amuza și mai tare.
- Cam asta e efectul care îl ai asupra mea, Angel. Ma faci sa ma comport ca un taur în călduri.
Ea roși, dar începe sa se dezbrace încet.
- Nu fac nimic, eu, spune ea rusinata.
- E de ajuns sa ma privești, ii răspunde el intrând în covata cu apa calda.
Întra și ea cu picioarele și neștiind cum sa se așeze, el o trase peste el, pur și simplu, cu spatele lipit de pieptul lui. Picioarele lui erau ușor îndoite, incadrandu-le pe ale ei care erau întinse în covata spațioasă. Apa era plăcută. Giselle ofta și închise ochii. Incapabil sa se abțină, Rafael desena cercuri mărunte pe sfarcurile ei rozalii. Reacția ei veni imediat, și se arcui ușor. Rascucindu-i puțin capul sa o poată saruta, el continua cu mana stanga sa-i frece sfârcul între degete, iar mana dreapta o strecura între picioarele ei. Ea își desfacu puțin picioarele sa-i facă loc, și primi bucuroasa senzațiile oferite de degetele lui experte. El nu slabi ritmul, simțind cum trupul ei se zbate ușurel, savurând trăirile ei libere, sincere. Simțind ca este aproape de climax, Giselle se prinde cu putere de marginile covatei și își arcuieste spatele cu un mic țipat reținut, în timp ce valurile plăcerii o strabateau în tot corpul. În timpul cutremurului ei, Rafael își puse palma caus peste feminitatea ei, strecurand degetul mijlociu înăuntrul ei, simtindu-i contracțiile. Inebunit de senzație, o ridica repede deasupra lui, își întinde picioarele ca să îi facă ei loc sa îl încalece cu spatele și o ghidează direct în erectia lui de otel. O lasă să alunece de-a lungul penisului, dintr-o mișcare lina și precisa. Se potriveau atât de bine. Pasiunea din ea trezea virilitatea din el tot mai mult. Îl inebunea, îl făcea sa își dorească lucruri nebunești, cum ar fi, sa o determine sa rămână cu el în ciuda faptului ca ea nu si-ar dori asta. Pierdut în dorinta, o infipse în bărbăția lui de câteva ori doar, deja fiind excitat peste măsură. Îl excita teribil sa ii provoace ei plăceri carnale. Cu o ultima împingere adâncă, veni și orgasmul lui violent, în jeturi puternice, umpland-o, facand-o a lui întru totul. După ce își recăpăta suflul, ea se ridica de pe el, din el și ii spuse cu voce ragusita:
- Ar trebui sa ne spălăm pana nu se răcește apa. Și se întinse după săpunuri. Mirosi câteva și alese unul, pana la urma. Se întoarce sa îl sapuneasca pe el, mangaind cu săpunul și cu palmele pieptul lui brăzdat de cicatrici. El savura cu ochii închiși atingerile ei delicate. Niciodată nu mai fusese spălat de o femeie. Era plăcut. Ea ii spala și spatele și fiecare părticică a corpului sau masiv. Îl puse sa se ridice în picioare pentru a-i spala și bărbăția, fără sa se simtă jenata, sau măcar ciudat, lucru care o surprinse și pe ea.
Pe măsură ce mâinile ei mangaiau cu săpunul bărbăția lui, el înjură incet, simțind cum se întărește din nou. Iar ea era vrajita sa vadă transformarea în derulare sub ochii ei. Din lucrul acel de dimensiuni reduse și maleabil în palmele ei, se transformase ușor și gradat în catifeaua otelita, de proporții considerabile din fata ei. Și se întreba cum era posibil ca trupul ei micuț sa găzduiască un asa monstru? Nu e de mirare ca avusese dureri. Dar durerile au dispărut încetul cu încetul, acum simțind doar o ușoară tensiune la momentul în care el o pătrunde prima data. Și se bucura de asta. Limpezi repede bărbăția care vibra în fata ei, mulțumită ca el o lăsase sa- și satisfacă curiozitatea, nu o oprise de la nimic. Și spera sa nu o oprească nici acum, pentru ca ii venise o idee nebuneasca. Ei ii oferise plăceri imense cu gura lui. Putea sa facă și ea același lucru. Fără sa mai stea pe gânduri, linse ușor vârful catifelat, iar el își tine respirația. Ar fi trebuit sa o oprească, dar era hotărât sa o lase sa exploreze ce vrea și cât vrea. Tainele sexului nu trebuiau sa fie un mister pentru nimeni. Încurajată de reacția lui, ea linse mai mult, mai cu pofta, apoi ii cuprinde capul cu buzele. Inebunit de imaginea oferita de buzele ei în jurul lui, de senzațiile transmise de gura ei, Rafael scoate un mârâit și își strânge pumnii, ca să nu fie tentat sa o tragă mai mult sau sa o grăbească la ceva. Se lasă explorat de gura ei curioasa și novice, se lasă lins, supt, pana simte ca e la limita. O prinde de umeri și se retrage repede din gura ei dulce. Ea se lasă ridicata în picioare, privindu-l nedumerita. Fără un cuvânt, el o întoarce, o apleca puțin de spate și o pătrunde adânc, dintr-o mișcare grăbită, moment în care exploda din nou în ea, tragand-o de solduri în el cu fiecare spasm care ii străbătea trupul.
- Nu ne-am grăbit deloc și apa s-a răcit, ii spune el gâfâind încă, intorcand-o cu fata la el. Nu mai pierdem timpul, te spălăm repede și coboram la masa, cred ca și prânzul s-a răcit. Adaugă el începând sa o sapuneasca de zor.
- Nu credeam ca poți face dragoste atât de des, și ca poate fi atât de bine, spune ea în timp ce el o limpezește temeinic. Ea se lasă în mâinile lui ca o păpușă, gandindu-se la modul scandalos și blamat de înalta societate, în care el o făcea sa se simtă.
- Se poate cât de des îți dorești și îți face placere, ii răspunde el, deja stergand-o cu un prosop curat. El își lasă corpul sa se usuce natural, acordând atenție trupului ei.
- Și încă mai avem de recuperat ceva, completa el în timp ce se îmbracă.
- Avem de recuperat? Se mira ea imbracandu-se și ea.
- Da, sa ai orgasm produs de madularul meu, nu doar de degetele sau limba mea, vorbește el pe șleau. Iar Giselle roși din nou.
- Iar pentru asta, continua el nestingherit, e nevoie de mult antrenament, de nopți nedormite și zile pline de desfrâu.
Giselle nu se speria de amenințarea lui, din contra, parca își dorea asta. Știa, desigur, ca e o exagerare, doar observase ca și el avea nevoie de timp sa se refacă. Dar ideea de a fi pe o insula departe de lumea civilizata, având unicul scop de a face dragoste cu piratul ei, era plăcută. O doza de nebunie înainte de întoarcerea la viata anosta.
Coboară scările tinandu-se de mana. Deja mirosea apetisant la parter. Pe masa ii aștepta un adevărat festin. Cărnuri fragede, garnituri cu legume, desert și vin.
CITEȘTI
FĂRĂ SCĂPARE
RomanceEa, o tânără frumoasa și inocenta, încercând sa fuga de un trecut întunecat pe care ar vrea sa îl dea uitării. El, un bărbat hotărât și puternic care știe clar ce vrea de la viata. Și o vrea pe ea. Dar ea nu are curajul sa se lase iubita și protejat...