ders alabilir miyim

704 29 27
                                    

Sabah kalktığımda çok yorgun hissediyordum kendimi ama bugün işe gitmem lazımdı o yüzden daha iyi hissedeceğimi umarak yataktan kalktım, camları açıp kahve koymaya gittim. Herkes ya kahveyi daha çok severdi ya da çayı ama ben ikisini de eşit seviyordum aslında eskiden kahveye çok düşkündüm ama artık değilim. 

İlk kez tesise gidiyor olsam heyecanlanırdım fakat dünkü tanışmamız ve akşamki buluşmamız heyecanımı almıştı. Tabi hala Lucas'ı görünce ne yapacağımı bilemiyorum ama olsun onu da hallederiz herhalde. Nişanlısının olması onu unutmamı kolaylaştırır inşallah. Aslında kadını sevsem ve yakıştıklarını düşünsem unutabilirdim ama yakışmıyorlardı da.

Kahvaltı yaptıktan sonra üstümü giyinmek için odaya gittim. Biraz da olsa resmi giyinmem gerekiyordu çünkü tesiste toplantılar olabiliyordu. 

Bunları giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bunları giydim. Bu sefer vaktim vardı o yüzden sallana sallana gidiyordum. Arabadayken telefonum çalmaya başladı Okan Hoca arıyordu hemen telefonu arabaya bağladım

Okan H: Alo Denise acil bir toplantı çıktı biliyorum daha var mesai saatine de en fazla 15 dakika içinde burada olman lazım çok acil

Denise: Tamam hocam arabadayım zaten bi 5-6 dakikaya ordayım 

Gerçekten de 5 dakika sonra tesisteydim. Toplantı salonuna geçip çantamı koyduktan sonra lavaboya gidip son bi kendime çeki düzen verdim. Tekrardan toplantı salonuna girdiğimde daha doluydu oda. Benim oturduğum yerin yanında Muslera oturuyordu. Torreira da gelmişti, onun yanına oturmadığım için üzülmemiştim çünkü toplantıda mideme kramp girmesini ve saçmalamayı hiç istemiyordum.

Toplantı genel olarak oyun planları üzerineydi, 45 dakikadan sonra nihayet odama gelebilmiştim. Ve masada çevirmem gereken tonlarca tamam abartılı oldu biraz  yaklaşık 10 tane falan dosya vardı. 6 tanesini falan bitirdikten sonra kapım çalındı. Girebilirsiniz dedikten sonra Keremi gördüm.

Kerem: Yemeğe gidiyoruz biz gelmek ister misin?

Denise: Tabi olur çantamı toplayıp geliyorum

Kerem: Benim araba ve Barışın arabasıyla gidicez çok araba kalabalığı olmasın diye

Denise: Sıkıntı yok 

Keremle beraber arabasına doğru yürüyorduk

Kerem: Arabada Torreira da var sakin ol

Denise: ğdaalşsdşe tamam sakin olurum

Kerem: Görünüşe göre çocuklar önü kapmış arkada yer vardır oraya geçersin

Denise: tamamdır

Arabanın ön yolcu koltuğunda Mertens arkada da soldan sırayla Sacha, Torreira ve ben oturuyorduk.

Sacha: Günün nasıl geçti Denise alışmaya başladın mı buraya

Denise: Evet evet zaten daha önceden de gelmiştim

falling for you - lucas torreiraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin