Barış: Nasıl gitti
Denise: bana benim seni sevmemi bekliyorsun dedi
Kerem: ne anlamda
Denise: Ben o ilk gece evimde sarhoş olduğunda yatağa götürmüştüm ya, uyuduğunu sanıp işte seni seviyorum keşke Luciana olmasaydı falan dedim. Meğersem Lucas uyumuyormuş dediklerimi duymuş ve hatırlıyormuş. O yüzden evde kalmasına izin vermişim ben de.
Yunus: ne alaka ya arkadaşın işte normal evine aldın
Denise: Aynısını dedim yunus ama bana dedi ki nicolo gelse onu da mı alıcaktın. Ben de dedim ki evet çünkü o da arkadaşım. Sonra bana ne dedi biliyor musunuz? Onu da yakışıklı olduğu için evime alırmışım (burda ağlaması şiddetleniyor)
Barış: Konudan saptırmaya başlamış altta kalınca
Yunus: sucuğum gel ağlama (denise=deniz=su=sucuk)(bi de burda denise in olduğu koltuğa gidip ona sarılıyor)
Kerem: sonra ne oldu
Denise: Saçmalıyorsun falan dedim. O zaman gerçek sebebi ne dedi. Tanıdığım ve yakınımsın dedim ben de. Peki dediklerin doğru muydu diye sordu bana
Yunus: sen ne dedin
Denise: Doğru olsa ne olur olmasa ne olur dedim. İnatla doğru mu cevap ver diye bağırdı. En son doğru demek zorunda kaldım ben de. Sonra ben bunu yapabilecek durumda değilim dedi ve kapıya doğru yürürken ben de kendi kendime sana yap diyen olmadı zaten dedim. O dediğimi duyunca bir durakladı ama sonra gitti işte
Barış: Neyin kafasını yaşıyor bu adam ya
Yunus: Denise'im üzülme ya yenisini buluruz sana böyle olcaksa lucasla da olmayın
Kerem: evet abi konuşmanın saçmalığına bakar mısın yok zanioloyu da alırmış evine bilmem ne boş boş işler
Barış: içmek için bir şeyler almıştık gelirken onları içip kafa dağıtalım
(keremin içmediğini o aşırı popüler videodan biliyorum aağsdlwğq yunustan emin değilim o yüzden içiyor diye yazıcam)
Yunus: evet evet hadi barış getir poşetleri
Kerem: Denise ben çay sallayabilir miyim mutfakta
Denise: tabii ki takıl kafana göre
Bir yandan içiyorduk bir yandan da Yunusla Kerem ikilisi Fifa oynuyordu. Ben de oturup onları izlerken arada yaptıkları esprilere ve dalaşmalarına gülüyordum. Hafiften sarhoş olmanın etkisiyle bir şeye fazla gülmüş olmalıyım ki hepsi birden bana bakmaya başladı.
Denise: Noluyor be
Kerem: Denise fazla içtin galiba hadi sen yat biz de gidelim artık
Denise: ama Barış koltukta uyuyor
Kerem: uyandırırız nolcak
Denise: adam sarhoş zaten boşverin bu gece burda kalsanız
Yunus: abi valla süper olur benim başım da aşırı ağrıyor oyun oynadığıma bakma
Kerem: iyi bakalım öyle olsun
Denise: ben hazırlayayım o zaman koltukları
Oturduğum daha doğrusu yattığım yerden kalkıp koltukları hazırladım. Evde 3 tane büyük koltuk vardı çünkü büyük bir salonu vardı. Bizimkiler yattıktan sonra ben de üstümü değiştirmeden yatağıma yattım. Zaten üzerimde eşofmanla bir tişört vardı. Yatmaya müsaitti yani o yüzden direkt uyudum
ilahi bakış açısı
Lucas neden Denise'le öyle konuşmuştu bilmiyordu. Bunun hiçbir mantıklı açıklaması yoktu. Yoksa var mıydı? Geçen gün keremlerle evde kahve içtiğinde küçük bir şakadan da olsa trip atmıştı. Alışveriş merkezinde yemek yedikleri gün ikisi hakkında yapılmış haberdeki fotoğrafta güzel çıktıklarını söylemişti kıza. Şimdi neden böyle davranıyordu?
Denise'i kırmıştı bunu biliyordu. Nasıl düzelteceği hakkında hiçbir fikri yoktu ama. Madem o ilk Denise'de kaldığı gece dediklerini hatırlıyordu neden onun evinde kalmaya başlamıştı? İlk ona soğuk yapmaya başladığı zaman kızın yüzündeki mutsuzluk net bir şekilde görülebiliyordu. Hatta beraber yapacakları röportajı diğer tercümanla yapması da buna bir kanıt niteliğindeydi.
Evden çekip gitmesi çok saçmaydı. Saat geç olmuştu bu yüzden kızın uyuduğunu düşünerek kıza bakmak için evine gitti. Her ne kadar evden çekip gitse de anahtarını yanına almıştı. Evden çok uzakta olmayan bir bara gitmişti ama kızı üzdüğünü unutmak istemediği için çok içmemişti. Kızı üzdüğünü hatırlayıp kendine acı çektirmek istiyordu çünkü o da kızı üzmüştü. Bunu hatırlaması gerekiyordu.
Sonunda eve geldiğinde kilide anahtarı sokup sakince çevirmişti. İçeri girdiğinde yoğun bir bira kokusu karşılamıştı onu. Salona girdiğinde ise masadaki bira şişelerini, çay bardağını, cips paketlerini ve koltukta uyuyan üç takım arkadaşını görmüştü. Onları Denise'in çağırdığını sanmıyordu ama şu an önemseyeceği bir detay değildi bu. Hızlı adımlarla kızın kapısı kapalı olan odasına gitti ve kapıyı açtı. Sırtı dönük bir şekilde uyuyordu, Lucas yüzünü görebileceği şekilde yatağa oturdu.
Gözlerinin kızarmış olduğunu gördü ve bir kez daha nefret etti kendisinden. Neden ona böyle bir şey yapmıştı? Kendi abartıyor muydu yoksa? Kızın üzülmesini neden bu kadar önemsiyordu ki? Bu sorulara cevap bulamadı ama o an kendisinin de çok şaşırdığı bir şey yaptı. Eli istemsizce (?) kızın saçına gitti ve okşamaya başladı. Sessizce bana ne oluyor diye fısıldadıktan sonra yataktan kalkıp odadan çıktı ama onun da bilmediği bir şey vardı.
~~bölüm sonuu
nasıldı bölüm
lucasın bilmediği şey neydi
vote sınırı 30
gorusuruzz<33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
falling for you - lucas torreira
Hayran Kurgunereden bilebilirdim o maçtan yıllar sonra yüz yüze geleceğimizi -slow updates-