Denise: Lucas, içeri geçsene sana bir şey söylemem lazım
Lucas: Her şey yolunda değil mi?
Denise: Sen otur koltuğa ben geliyorum
Lucas: Denise... Denise! Sevgilim nereye gidiyorsun?
Lucas'ı oraya bırakıp odama doğru koştum ve kapıyı kapattım. Hiç giymediğim ve giyeceğimi bile düşünmediğim ama bir markadan hediye olarak gelen ipek geceliği aynada üzerime tuttum ve güzel göründüğünü düşündüğüm için elbisemi çıkarıp üstüme askılı geceliği geçirdim. Lucas'ın içeride nasıl gerildiğini hayal bile edemiyordum. onu çok bekletmemek için hemen saçımı da düzeltip odamdan çıktım. Ben salona giderken ayak seslerimi duymuş olacak ki ani bir şekilde bana döndü. Tabii ki de süzmeyi unutmamıştı. E fıstık gibi nişanlısı var tabi süzecek.
Yavaş adımlarla ona doğru yaklaşıp hafif araladığı bacaklarına yüzüm ona dönük olacak şekilde oturdum. Elleri bacaklarımı buldu ve beni kendine biraz daha yaklaştırdı, oradan da ellerini belime yerleştirdi.
Lucas: Bu kıyafeti neye borçluyuz hanımefendi?
Denise: Ben gelecekteki kocam için giymiştim, beğendiniz mi?
Lucas: Gelecekteki kocanız çok şanslı bir adam
Denise: Ben daha şanslıyım bence öyle birini bulduğum için
Lucas: Hm öyle mi dersin
Diyerek burnunu burnuma sürttü. Ağzımı yavaşça aralayıp "Evet öyle derim." dedikten sonra dudaklarını dudaklarımla buluşturdu. Daha önce de öpüşmüştük ama bu seferki farklıydı sanki birbirimize daha yakın gibiydik. Kollarımı ensesinde birleştirerek onu daha da kendime doğru çektim, sanki mümkünmüş gibi. Belimdeki elleri orayı okşuyordu. Yavaşça kendimi ondan uzaklaştırdım.
Denise: Odaya gidelim mi?
Lucas: Emin misin? Odaya gittikten sonra kararın değişecekse şimdiden değişsin güzelim
Denise: Hayır, değişmeyecek. Seni istiyorum
Lucas: Karımı tatmin etmek için elimden gelen her şeyi yapacağım
Beni kucaklayarak ezbere bildiği odama doğru götürdü ve beni yatağa yatırdı.
Lucas: Şu fazlalıklardan kurtulalım
Deyip üzerini çıkarmaya başladı, tam ben de üzerimdeki geceliği çıkartacakken ellerimi üzerimden çekti.
Lucas: Hey, hey! Ben yapacağım.
Sadece boxerla kaldığında üzerime doğru eğilip boynuma öpücükler bırakmaya başladı, bunu yaparken de geceliğin eteklerinden tutmuş bir şekilde yavaş yavaş sıyırıyordu.
---------bölüm sonu----------
arkadaslar selam cok uzun zaman oldu
buraya kadarını yazmıştım zaten bölümün (önceden)
e dedim paylaşayım o zaman
vote atin optum bay
ŞİMDİ OKUDUĞUN
falling for you - lucas torreira
Fiksi Penggemarnereden bilebilirdim o maçtan yıllar sonra yüz yüze geleceğimizi -slow updates-